Dit station had in 2018 3300 in/uitstappers per dag. Da's gemiddeld zo'n 30 per trein. Dat kan een beetje bus prima aan. Laat het in de spits twee of drie keer meer zijn, ook geen man overboord, er kunnen 200+ mensen in de Haagse trams.
Als je 24 uur neemt, dan zouden er 9,5 treinen per uur meer moeten gaan rijden buiten de treinen die nu al rijden. ??Nou, ik wens ze succes.
Tinus,Ik zie de voordelen van die IC zeker wel. Het is beter dan geen snelle IC namelijk.Prima om te vergelijken met vroeger, maar kijk ook naar de oorzaken van de ongeveer gelijke reistijd en naar wat er dan nu verbeterd kan worden in plaats van het plat te slaan tot reistijdopsommingen.
Ben blij dat ik een auto heb. Geen gezeik met dat openbaar vervoer, geen chipkaart of poortjes, geen overvolle treinen of over stappen.Wachten op zo een perron in de kou op een trein die lekker te laat is of helemaal niet komt. Waar zouden we zijn zonder de trein : IN DE AUTO. Kees.
Hier overigens een fiets, een OV-kaart en een meer dan comfortabele auto. Kan ik lekker het vervoermiddel kiezen dat het best bij de trip past. Dat is hier toch vaak het OV. En in de stad meestal die fiets.
De auto heeft ook enorme nadelen (kosten, files, parkeren), maar het voordeel is dat je zelf op de bestuurdersstoel zit en in controle bent.