En als je toch met dat ding gaat rijden kan de loc beter worden onder gebracht bij de SSN ZLSM of VSM.
@ MennoAls de loc niet rijvaardig word gemaakt, dan betekend het toch nooit automatisch dat het ook verdwijnt.Juist door er af en toe mee te gaan rijden dan kan de staat van de loc er op achteruit gaan.En dat is vooral het geval met stoomloc'sElectrische en diesel locs hebben hier minder tot bijna geen last van.Een goed geconserveerde loc gaat jaren mee zonder dat er al te veel kosten in gestoken hoeven te worden.Jos.
Heren,Zullen we dit onderwerp voorlopig niet laten voor wat het is? Volgens mij heeft iedereen in de afgelopen 17 pagina’s wel z’n zegje gedaan.Het NSM is eigenaar van de loc en heeft besloten dat de loc voorlopig niet rijvaardig hersteld gaat worden. Of we dat leuk vinden of niet, daar zullen we het mee moeten doen. Een toekomstig rijvaardig maken wordt niet expliciet uitgesloten, maar een heroverweging lijkt de komende jaren niet aan de orde.Het heeft in mijn ogen weinig zin om allerlei standpunten te blijven herhalen. De kans dat hier (onbedoeld) op iemands tenen wordt gestaan is groot en zal een toekomstige heroverweging geen goed doen.Laten we met z’n allen genieten van wat het NSM in huis heeft en vooral blij zijn met wat wel rijvaardig is en gebruikt wordt. Dit is een lange en nog steeds groeiende lijst.Wat mij betreft mag dit onderwerp op slot.
Er is al te veel verloren gegaan dus dit stukje oud hollands goed mag niet verdwijnen.
Waarom op slot, riekt een beetje naar de mond snoeien van mening van andere mensen op het forum. Sorry dan had u zelf ook niet moeten reageren in dit draadje.
doont wurry, teek it eesy en releks, then het touwtje wont breek