Waarom mogen alleen NS-ers meedoen?
De NS was toch staatseigendom,de 3737 was toch van de NS?Als ik staats eigendom verniel (nadat ik ben ingelicht over de slechte staat van de lok)wat hier toch gebeurd is als ik bovenstaande lees moet ik dit toch verrantwoorden of niet?
Het probleem in het huidige tijdperk is dat elke investering geld moet opleveren.
Korte termijn gedachte en verkwanseling aan de commercie levert afbraak van historisch erfgoed.
Bonussen van managers hangen af van winstgevendheid, lees hangen af van hoeveel de aandeelhouders opstrijken.
Wij moeten ons schamen!
Aandeelhouders investeren in een bedrijf. Dan is het niet meer dan logisch dat zij meedelen in de winst. Op de één of andere manier (die ik niet helemaal snap) heeft dat een vrij negatieve bijsmaak gekregen. Ook het management krijgt een bonus als het bedrijf goed draait. Daar is in mijn ogen niks mis mee. Als het spel volgens de regels gespeeld wordt, krijgen ze immers niks als het bedrijf waar ze werken verlies lijdt.
Mijn reactie is als volgt: Het probleem in het huidige tijdperk is dat elke investering geld moet opleveren. Korte termijn gedachte en verkwanseling aan de commercie levert afbraak van historisch erfgoed. Bonussen van managers hangen af van winstgevendheid, lees hangen af van hoeveel de aandeelhouders opstrijken. Dood en doodzonde dat de 3737 zo slecht wordt behandeld. Wij moeten ons schamen!