Dat Meiningen voorzichtig is en dus hoog inzet kan ik me wel voorstellen, die zijn Duitse meuk gewend en dat is toch heel anders dat Britse techniek. Dat, in combinatie met de onbekendheid met het werk, maakt dat het misschien toch verstandiger was om bij York te blijven, ook al duurt het dan nog een tijdje.
*zwaaaar off topic*@tuindert, ik chargeer, dat weet ik. Maar die (in mijn ogen) Wilderiaanse sneer richting het multiculturele gebeuren schoot mij even heel erg verkeerd. Ik had de hoop dat dit forum van dat soort opmerkingen verschoond zou blijven.*on topic*Eelco
Als je aan die loc blijft repareren en onderdelen vernieuwen , is er inderdaad niet zo heel veel van de orginele loc over.
En volgens mij is een replica bouwen van de loc financieel intresanter.
Zoals ik al een paar reacties terug als schreef.Om de loc gewoon te conserveren hoe die er nu bij staat, dan hebben we in de toekomst waarschijnlijk langer plezier van haar.Als je er mee gaat rijden slijt zo een ding enorm.
Eelco,Als je je ongenoegen uit op diegene op een privé-bericht te sturen , zorg dan wel dat je de goede voor je hebt.Er zijn immers hier meerdere Alexanders aktief, voorkomt een hoop misverstand.Greetz Alexander
een actie ... waarin het personeel gevraagd werd om bijvoorbeeld € 5 of € 10 te laten inhouden van het salaris ...
Ik heb mijn twijfels of zelfs maar 10% van het NS personeel bereid is eenmalig 5 euro af te staan voor de restauratie van de NS 3737.