Merkwaardig dat ze nu alweer met een Raillogix loc komen. Deze lijkt heel veel op de eerdere variant van dat bedrijf.Waarom dan niet de rood-zwarte ACTS serie 1200? Daar wachten we inmiddels alweer vele jaren op.Ik vind dit nieuws nogal teleurstellend eerlijk gezegd.Bor
* Een tweedelige set postwagens met een Hbbkkss en een Gs
Voor België:Stoomlocomotief type 26 (zoveelste heruitgeve denk ik)TelescoophuifwagenDe Belgen komen er bij Roco dit jaar wel erg karig vanaf.Jos.
Geen idee hoe jullie het doen maar de link naar de PDF op de Roco site werkt niet. Hier staat de catalogus ook: https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/view/1289/roco_novelties_2024_pdf
.......Sorry dat ik met deze positieve inbreng de teleurstellingen in dit topic verstoor. Gr, Ben.
En welke druif verzint dat dan nu weer?
En welke druif verzint dat dan nu weer? Een Hbbkkss in de uitvoering met het PTT logo van 1991 in combinatie met een Gs die toen al lang niet meer in het postvervoer werd ingezet (en tevens op de foto gewoon fout is).Alleen toen de Hbbkkss-en net nieuw waren (dus met de oude opschriften) waren ze samen in dienst met post-Gs-en en dan nog is de vraag of ze in praktijk gecombineerd hebben gereden.....Dit is echt idiotie, zeker omdat je zelfs met het enkel opnieuw gebruiken van bestaande mallen nog steeds dingen kunt maken die kloppen én nog niet eerder uitgebracht zijn. We zijn dus in 2024 weer terug op het niveau van fantasieschilderingen, kleuren op niet-kloppende modellen en setjes van niet bij elkaar horende wagens.....