We zijn inmiddels alweer een maand verder.Ben nog steeds bezig met het plaatsen van alle losse onderdelen.Het begint steeds meer op een Sik te lijken of wel een NS 200-300 serie.Ik hoop dit paasweekend de laatste details te kunnen toevoegen aan dit model, dan blijft alleen de opschriften nog overAls ik weer een stukje verder ben zal ik dat in de volgende update laten zien.Groet Ronald.
Als je de file dan omzet in iets dat printbaar is, wat is dan de marge waar je rekening mee moet houden bij overhangende lijnen.Zeg je hebt een T ontworpen, hoe ver mag dan de horizontale lijn uitsteken zonder dat je hulpondersteuning gebruikt.Of geeft de omzetting dat "zelf" aan? (Nou ja ik bedoel komt er een soort foutmelding)
Die Bus ziet er al schitterend uit! Dat is toch helemaal niet zo off-topic? Wel een vraagje, komt er misschien nog een bus in de schaal die je hanteert voor je spoormodellen, dan is ie al helemaal on topic! Of wordt dat te lastig voor je met dan te kleine details (ik weet van je visuele beperkingen).Groeten,Jelmer