Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
Vandaag om 12:18:50
De Projecten van RetroJack door RetroJack
Vandaag om 12:15:58
Overweg aanrijding Meteren donderdag 30 okt door Eric B
Vandaag om 12:15:34
0-spoor smalspoor Lynton & Barnstaple door spoorijzer
Vandaag om 12:13:25
Station Roodeschool door Benelux795
Vandaag om 12:12:48
Rondom Charlois door spoorijzer
Vandaag om 12:12:21
De bouw van 'Ommelanden' (H0) door Jan Pieter
Vandaag om 12:10:07
PB Models, ICR-rijtuigen door kar
Vandaag om 12:09:15
Bumper voor de LH-101 handregelaar door robstuart
Vandaag om 12:07:57
Piko NS 5/600 Hippel 2025 door spoorzeven
Vandaag om 12:07:10
Koppelingskamer Jägerndorfer te dichtbij door Montanbahn
Vandaag om 11:53:45
Polderbaan(tje) 0,3m2 door GD
Vandaag om 11:51:46
Lodewickshaven door Eric B
Vandaag om 11:51:24
ICR-rijtuigen, voor welk merk ga je? LSmodels, PBmodels, Exact Train of Piko? door Montanbahn
Vandaag om 11:51:18
Noordelijke Spoor en Modelbouwdagen in VEENDAM door Montanbahn
Vandaag om 11:49:11
TRAX3D - kan geen account aanmaken door Pauldg
Vandaag om 11:42:27
Bauarbeiten im gange door Eric B
Vandaag om 11:39:38
Märklin 2025 door Railpassie
Vandaag om 11:36:35
Roco 1200 DCC Sound ratelende aandrijving. door Herb73
Vandaag om 11:23:12
Wat spoor 1 brouwsels door Kees-Jan
Vandaag om 09:40:15
Ermehuizen, dienstregelingsjaar 1973/1974 door Jeroen Water
Vandaag om 09:40:07
Raadplaatje door grossraumwagen
Vandaag om 09:23:10
Rangeren met een pec door j.ossebaar
Vandaag om 09:20:05
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door puntenglijder
Vandaag om 09:19:41
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's door V200-G2000
Vandaag om 09:18:19
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes door spoorijzer
Vandaag om 08:51:48
US diorama in H0 door Wim Vink
Vandaag om 08:50:00
De bouw van mijn modelbaan in Thailand door AndrevdG
Vandaag om 07:14:55
Pfarrerwinkel bahn door Thai-Bundesbahn
Vandaag om 00:23:24
Fleischmann SGMm Deurrubbers? door Duikeend
30 October 2025, 22:58:17
  

Auteur Topic: tillig aansluiten  (gelezen 8612 keer)

Fred Eikelboom

  • Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.
  • Team encyclopedie
  • Offline Offline
  • Berichten: 1377
  • Zonderling en fobie-deskundige.
Re: tillig aansluiten
« Reactie #15 Gepost op: 09 May 2008, 13:16:16 »
Hoi Dito,

De gele, rose en rode draad sluit je aan op de wisseldecoder.

Mvg,
Fred.
mvg, Fred

Als de oorzaak bekend is, is de oplossing een stuk dichterbij.

Klaas Zondervan

  • Offline Offline
  • Berichten: 26879
    • Pagina van klaas
Re: tillig aansluiten
« Reactie #16 Gepost op: 09 May 2008, 13:18:55 »
Dito, kijk nou eens in de handleiding, afbeelding 1, rechtsboven. Daar is een voorbeeld gegeven van hoe je een motoraandrijving aansluit aan de LS150. Het is toch niet zo moeilijk om dat te vertalen naar de Tillig motor?
Projecten:
Dubbelom
Halte Assel
Geluk, dat is vooraan staan als de overweg gesloten is.

dito

  • Offline Offline
  • Berichten: 612
Re: tillig aansluiten
« Reactie #17 Gepost op: 09 May 2008, 17:03:28 »
Hallo
Bedankt Fred.Sorry Klaas maar zeker is zeker. ::)
Dito

Klaas Zondervan

  • Offline Offline
  • Berichten: 26879
    • Pagina van klaas
Re: tillig aansluiten
« Reactie #18 Gepost op: 09 May 2008, 19:12:16 »
Sorry Klaas maar zeker is zeker. ::)

Ja, maar je kunt ook te onzeker zijn.
Voor de zekerheid  ;D heb ik het plaatje van Fred en het schema uit de handleiding aan elkaar geplakt. Zie je de treffende overeenkomst tussen de aansluiting van beide motoren?


https://images.beneluxspoor.net/bnls/tilligaanLS150.gif
Projecten:
Dubbelom
Halte Assel
Geluk, dat is vooraan staan als de overweg gesloten is.

dito

  • Offline Offline
  • Berichten: 612
Re: tillig aansluiten
« Reactie #19 Gepost op: 09 May 2008, 20:24:06 »
Hallo Klaas
Je hebt gelijk ik ben daar onzeker over.Wanneer ik nu die schemas zie dan weet ik het zeker.Zuiver technische uitleg zegt een leek niets.Zo een tekening zegt ons veel meer.
Zeker dank
Dito