Stoptreinen blijven wel gewoon rijden.
En er rijdt een snelbus met een stop in Valkenburg als vervangend vervoer. Dus: hoe groot is het probleem nu eigenlijk, nihil toch.....?Gr, Ben.
Krappe zitplaats, hoge in/uitstap, vatbaar voor files.... middelvinger naar de reiziger?We zijn een beetje errug verwend lijkt het wel. Niets is meer goed......
Ja, en dan duurt die overlast in de weekenden tot ergens Juni, en zitten de toekomstige reizigers van de drielanden trein ook nog veel langer te wachten tot ze een keer een trein krijgen...Vaak zijn dingen gewoon een afweging van hoeveel overlast iets oplevert, en hoe je die overlast soms moet verdelen over mensen maar ontkomen doe je er nu eenmaal niet altijd aan.
blijkbaar is kritiek hebben op een sneltrein die weken lang gewoon niet meer rijd niet toegestaan.
Tjonge, ongekend! Kon dat nou ècht niet anders? Het geeft in ieder geval aan hoeveel belang Arriva aan haar passagiers hecht: 0! Lang leve de privatisering
bus is een beetje veel langzamer dan trein, bus heeft daarnaast ook minder capaciteit en is vatbaar voor files. hoe groot is het probleem? aanzienlijk groot. en daarnaast is het ook gewoon een mega middelvinger naar de mensen zelf.
Ik zie niet in waarom zo'n trein niet 's nachts kan worden getest. Dan heeft er geen reiziger last van. Alleen zijn de (personeels-)kosten dan natuurlijk hoger. Dat geeft voor mij aan waar de prioriteiten voor Arriva liggen en dat is met alle respect niet waar die m.i. zouden moeten liggen.