Beste model trein liefhebbers.Graag wil ik de oplossing van het volgend probleem weten.Bij het gebruik van terugmelders sluit steeds de compoort.Ik gebruik de intellibox decorders van de heer Moerman en terugmelders van Littfinski (S-88).
Intellibox decoders van de heer Moerman???Hier ben ik je volledig kwijt, heb je hier meer informatie over?
Beste model trein liefhebbers.Graag wil ik de oplossing van het volgend probleem weten.Bij het gebruik van terugmelders sluit steeds de compoort.Ik gebruikt Intellibox, Koploper, Littfinski RM/DEC/88, Windows XP.Coompoort 1.Ook met andere PC probleem blijft bestaan.Via converter Compoort naar USB geen oplossing.Wat verder te doen.Groeten Peter.
Wim,Zou het trouwens niet zo kunnen zijn dat hij hier problemen krijgt door het gebruik van de IntelliBox via de compoort en de Decoder63 via de parallelle poort, waarbij wellicht de massa aan de uitgang van de IntelliBox weer ergens aan de massa van de Decoder63 hangt? Zijn dit dan nog wel dezelfde massa's?Groeten, Marcel