Zou je dit ook kunnen gebruiken met 'normale' digitale componenten (denk hierbij aan ESU of YaMorC)? Mogelijk zelfs ook mbv loc- of functiedecoders (dan denk ik aan het openen van duren in goederenwagens, bewegen van pantografen ect.).En zo ja, welke aansturing gebruik je dan?
Wij doen dat met DCCnext van Arcomora net als de wissels en veel meer, €gunstig
Heb jij het niet over servo's?
Hi Karst (en anderen)Nu de servo decoder klaar is (ik wil nog wel wat hardware varianten maken), ben momenteel aan het nadenken over een stepper aandrijving voor mijn micro steppers voor armseinpalen; zie bijdrage: https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=108775.0.Natuurlijk kan ik daar de Mobatools library of zo iets voor gebruiken, maar ik zoek eigenlijk wat “eleganters”. Daarbij kwam ik de PCA 9685 tegen, en herinnerde ik mij dat jij die eerder had genoemd.Voor zover ik begrijp doet de YD8248 wel servos, maar geen steppers. Terwijl de PCA 9685 ook (volgens mij) goed stepper signalen kan maken. Is er een reden dat de YD8248 geen steppers doet? Of zie ik iets over het hoofd?Groet, Aiko
HerenLeuk. Misschien dat we er een gemeenschappelijk project van kunnen maken.
Wrong chip, die is oud, beperkt en vooral heel duur. De NMRA library werkt er wel op. Die Attiny1616 zijn beter, kunnen meer en ze zijn goedkoper. Die moet je programmeren een UDPI interface. Dan zijn 3 pinnen met 5V, UDPI pin en GND