Schuren?
Volgens mij is het er slechts 1 Tenzij Albert besluit deze niet af te bouwen en opnieuw te beginnen.Groet,michel
Bedankt voor jouw reactie. Ik heb even zitten rekenen. Als je uitgaat van echte betonnen platen van 120 x 40 cm. en je houdt 15 x 5 mm. aan voor de betonplaten van jouw loods is de schaal 1:80. De staanders van 12 cm breed zouden dan 1,5 mm. moeten zijn.
Dan heb ik verkeerd gemeten. De betonelementen waren eigenlijk 435 bij 1305 mm. De staanders zijn 2 mm, ik zei 3, maar ze zijn 2. In het echt zijn ze derhalve 174 mm.De staanders zijn in het echt een H profiel. De wanddikte van dat profiel laat ik buiten beschouwing.
Ik was voor werk in het gebied van de Woltjerspoorweg. Apart gezicht: staat er midden in een weiland zomaar een stationsgebouw met "Tjugchem-Meedhuizen" er op. Maar daar vlakbij zag ik een schuur van betonelementen: de staanders zijn 12 cm breed, de platen zijn 122 cm gemeten tussen de staanders en 40 cm. hoog
Ik denk dat de rondjes op de Redutex golfplaten de "bevestiging" moeten voorstellen.M.vr.groet,Aad