Dat is bij een online aankoop, niet bij aankoop in fysieke winkel.Hier is toch niets speciaals aan? Gewoon een voorbestelling van de plank...
En dan het rooster: dat is ook net wat anders dan bij de andere 1600/1700/1800'en. Waarom nou toch? Nee, deze loc is wat mij betreft echt een volledige mispeer. Ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat bezitters van deze loc later alsnog draaistellen in de goede kleur kunnen krijgen.Groeten,Arjen
En niet om vervelend te doen, maar je hebt draaistellen in de goede kleur gekregen,
Sinds afgelopen weekend mag ik mij de gelukkige eigenaar noemen van de 1707 van Märklin. Hoewel... ik had gehoopt dat de grijze draaistellen in het echt nog wel mee zouden vallen, maar het is echt foeilelijk. Wie dit bij Märklin nou weer bedacht heeft... Ik had nog even de hoop dat ik de draaistellen misschien zou kunnen omwisselen met bijvoorbeeld de 1773, maar die lijken toch anders te zijn. En dan het rooster: dat is ook net wat anders dan bij de andere 1600/1700/1800'en. Waarom nou toch? Ik vond de 1600 van Märklin altijd de mooiste, mooier dan Roco. Gewoon op basis van uitstraling.Voor mij als (nog wel) analoge rijder is het verder ook niet zo prettig dat de pantografen alleen digitaal omhoog en omlaag gebracht kunnen worden. Ga er vooral niet aan trekken!Nee, deze loc is wat mij betreft echt een volledige mispeer. Ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat bezitters van deze loc later alsnog draaistellen in de goede kleur kunnen krijgen.Groeten,Arjen
Wat is er dan met het rooster...?Als ik de foto's van het model zie, is het rooster nagenoeg gelijk aan het origineel...De te dikke rand aan de onderkant.Trouwens, de vishaak staat ook te ver naar rechts.......
En niet om vervelend te doen, maar je hebt draaistellen in de goede kleur gekregen, zie de eerdere door mij geposte foto's van de 1707...