Installeer eerst de laatste versie van de Lokprogrammer. Dat is nu versie 5.2.4Dan ga naar het "tools" menu en doe een firmware update. Als je dat hebt gedaan, ga naar de read CV (links zij menu) en lees dan de "decoder information". Dan moet je alle informatie van de decoder kunnen zien en weet je dat alles up-to-date is. Ga dan nog een keer proberen om de soundfile te installeren. Mocht het niet lukken, geeft even de info van de "decoder information" in dit draadje en ook welke soundfile je probeert te installeren.Groeten,Lolke
voor 45 euro + jouw verzendkosten heb je bij esu een nieuwe via de reparatur service.Heb ik met een oudere locprogrammer ook gedaan en had een vervanger voor 61 euro totaal PS: zeker dat het geen OEM versie is want daar zijn de sounds dikwijls ook geblokkeerd
@ATSF: Niet met de decoder maar met de lokprogrammer.MAW wat geeft de lokprogrammer aan op de regel onderaan in het tabblad sound zieDe current capacity zou bij je meer moeten zijn dan maximum capacity als je file te groot is.Groet Caspar
Is de soundfile voor de versie decoder die je hebt.Er staan namelijk ook soundfiles op voor de grotere schalen en decoders, waarbij dan ook niet H0 staat vermeld als bruikbare schaal.
Mijn software programmer is 5.2.4 Verder geen info dan de com poortBij mij staat er onderin LokSound 5(5.8.156)Ik heb een oude lokprogrammer maar omdat ik succesvol een ander V5 sound geladen heb den ik dat het niet aan de programmer ligt en software