ja zonder bonnetje was ook de programmer
Ergens een paar jaar geleden, kan ik me deze verhalen ook nog herinneren van de V4. Is na enige tijd ook goed en betrouwbaar opgelost door ESU. Maar het blijft vervelend dat dit kan gebeuren en zo naar een eindgebruiker wordt gestuurd.
Om die gegevens te zien moet je het tabblad sound activeren.Mijn programmer is ook al meer dan 10 jaar en die werkt nog voortreffelijk
Hey Mar-Cas bedankt onder aan staat Max cap 16.384.00Kb Current Cap 129.04 Kb en Free cap 16.254.96 KbBij deze soundfile de volgende waarden Max cap 16.384.00Kb Current Cap 12143,00 Kb en Free cap 4221.00 Kb
Stuur anders eerst een mailtje aan Dankaert Train Services. Dat is de importeur voor NL.
Heb je de allerlaatste versie van Lokprogrammer gebruikt?Onlangs ook een nieuwe ESU decoder gekocht en werd niet verkend als ESU decoder. Lokprogrammer geupdate, en voila, toen werd de decoder herkend.mvg spock
of je probeert eerst een goed geluidsbestand te uploaden (bv van een V160 brawa)mvg spock
Dit al geprobeerd? (dit is pas de derde keer dat ik het vraag)mvg spock
Kan je proberen om die soundfile van V160 te laden op de Plux22 decoder?mvg spock
OK, dan blijft nog de loc en de decoder over als verdachte.1) Kan je de decoder buiten de loc aansluiten, bv op een decoder tester?2) Heb je een power pack of extra condensators aangesloten op de decoder?mvg spock