Een 186 wordt toch voor (snelle) reiziogerstreinen gebruikt? En een 189 voor goederen? De nummers lijken op elkaar, dat wel; het heeft mij ook een tijdje gekost..- Peter
Nee, ITL.www.raymondkies.nl
Blijft het trouwens bij 1 1600 loc?
.Waarom zou de ATC 186 108 voor ITL zijn? Die hebben hun loks toch al bij CB Rail betrokken? Het is wel een machine met een ander pakket, de 108 is eigenlijk de eerste machine die na de testperiode in ons land aankomt, welke gebruikt kan worden tot in Italie, mits alles rond is met de toelatingen.
Kan die oude sannie eindelijk gerecycled worden, zijn prima voeding voor de "Siemens/Martin" oven, die 1200en. Er is toch al een museum loc, 1 is meer dan genoeg. Kvind het een ugly duc, die 1200, zeker vergeleken met wat er tegenwoordig te koop is. Afvoeren die handel. De kleur combinatie van ACTS vind ik ook lelijk, de ITL beschildering getuigd van meer klasse.
Op een informatie pakketje heb ik gezien hoe die 186'ers van ITL er eigenlijk eruit zou komen te zien,daar kwam heel wat meer groen in voor....
Dat groen verbaast me niks, daar de SNCF voor 75% eigenaar van ITL geworden is.
Sorry.Mijn excuses dat ik tere zieltjes heb gekrenkt, was niet de bedoeling.Weet je wat leuk is; een hobbelende slingerende 1100, das pas nostalgie. Groet, Albert.