alleen wordt dit wel een probleem als de KLM en Transavia over een aantal jaar volledig zijn overgeschakeld op Airbus vliegtuigenen de boeing 737 is uitgefaseerd .
Anderzijds denk ik dat de markt voor dit specifieke rijtuig vrij groot is. Maar goed, dat is onderbuikgevoel.
Hoezo, ook ZM De Koning kan zich toch laten omscholen?
Onze gewaardeerde vorst moet voor het behouden van zijn vliegbrevet wel aan zijn vlieguren komen.Alleen daarom al, zal hij regelmatig per vliegtuig reizen.En dan wel in de cockpit natuurlijk. Rechtsvoor.Heeft ook wel wat:Zelf je kist besturen naar je volgende publieke optreden.Bij Iron Maiden weten ze al jaren niet beter.Flight 666.GroetenHendrik Jan
Heeft ook wel wat:Zelf je kist besturen naar je volgende publieke optreden.Bij Iron Maiden weten ze al jaren niet beter.Flight 666.
Dat maakt naar mijn idee de kans kleiner dat een fabrikant deze versie gaat maken.
En wie zal dat betalen?Z.L Gerritje.
Ik meende ook dat de familie het nog met deze blauwe streekbus deed, maar nee, er is allang een nieuwe, waarvan ik nooit eerder een afbeelding heb gezien.Ik geef toe, dat de "bladen" en "blauw bloed" aan mij voorbijgaan.
Ik vermoed dat die twee rijtuigen een hoop aanpassingen missen om daar nog tussen te passen.
Dan delen we dat onderbuikgevoel Marc.Ik denk dat ook, zeker als anderen zich aan hun uitspraken m.b.t. Sr7, Sr8, Sr9 en het plan K begeleidingsrijtuig (gaan) houden.