Want ik heb 1 loc die ik niet digitaal zou kunnen maken omdat die niet digitaal is voorbereid en omdat er geen ruimte is voor een decoder. Maar dat is wel een loc waar ik graag mee rij (...)
Want ik heb 1 loc die ik niet digitaal zou kunnen maken omdat die niet digitaal is voorbereid en omdat er geen ruimte is voor een decoder. Maar dat is wel een loc waar ik graag mee rij
Hallo Ronald,Bedankt voor je reactie ik zit inderdaad te kijken naar dinamo omdat ik op de modelbouw club waar ik lid ben we het ook gebruiken. Ik heb zojuist een gesprek gehad met mijn opa. en het ook nog even besproken maar dinamo is helaas wel buiten mijn buget. Ook merk ik bij mij zelf gewoon, ik wil teveel dingen tegelijk en er komt nooit wat af. Ik heb nu al bijna een jaar die mobaledlib en nog is dat niet af. ook had ik nog andere ding waar ik mee bezig was en dat is ook nog niet af. kortom ik ben tot de conclusie gekomen ik moet die mobaledlib afmaken. En ik ga bezig om dat te programmeren ook al weet ik niet goed hoe dat moet met aderessen etc. Maar dat ga ik gewoon uitzoeken en dan maak ik dat eerst af. En misschien is het ook gewoon goed om bij analoog te blijven en later een tafel maken waar ik mijn wissels ga bedienen. Want misschien is mijn baan ook wel te klein om digitaal te gaan rijden. Ik bedoel ik heb grotendeels enkelspoor dus ik kan toch niet meer dan 1 trein laten rijden. groet,MarvinPS. sorry voor als mijn bericht heel chaotisch overkomt er gaat momenteel veel rond door mijn hoofd