En dit wil ik retourneren aan dhr. Christol:Geachte heer Christol, U wordt vriendelijk bedankt voor uw reactie.Het is precies wat ik zocht.Het sporenplan van Villefranche Vernet les Bains is het belangrijkst.Een sporenplan van het gehele tracé is niet beslist noodzakelijk.Een kaart van Michelin zou zeker handig zijn, maar dit is van later zorg.Zijn er nog kosten aan verbonden?Dan wil ik deze graag voldoen.Mag ik nog vragen op welke wijze mijn vraag u heeft bereikt?Nogmaals dank,Met vriendelijke groet,…
Het tweede plaatje gaat over een deel van het traject richting Latour.
Wel vraag ik me af of het normaalspoor uit PPN altijd elektrisch is geweest, of dat er vroeger misschien stoom gereden heeft. Op station VVB moet ik nl ook nog bovenleiding over het normaalspoor-gedeelte aanbrengen, en enkele elektrische loccen opscharrelen
Dus gewoon electrisch rond 1980 en wat voor - en na die tijd. Immers kan er zoals je zegt, wel diesel op het electrische spoor rijden, dus dat schept genoeg keus.
Waarschijnlijk zal de bovenleiding wel overeind gebleven zijn in die periode, maar dan zonder spanning?