Maar ik lees in de reacties vaak dat de prijs van de CS3 absurd hoog is
De Z21 is wat voordeliger
Van alle apparaten die ik in mijn handjes gehad heb, vond ik deze bij verreweg het moeilijkste om trein mee aan te sturen.
Bas. Je kiest een lok
Je kiest een lok
Met een z21 heb ik meer problemen. Ik sluit het ding op mijn baan aan en kan...werkelijk niks.
In een central station 'kies' je niet, je moet 'zoeken' there is a differenceAls je van lok wilt wisselen en je hebt net je schakelpaneel gebruikt, moet je eerst dat mini knopje 1 of 2 of 3 rijen omhoog slepen zodat je locs tevoorschijn komen. Als je nu een lok of 30~40 heb. Dan zoek je je een ongeluk. Bas
Hoe bedoel je dat? Je prikt een handregelaar in en het rijdt.
je moet er weer meuk bij kopen.
Dat was niet overdreven hoor, Ben Het is namelijk het lok wisselen waar die extereme gebruikersonvriendelijkheid om de hoek komt kijken Precies dit, is waar mijn grootste haat naar dat hele ding vandaan komt.
en ik vond het erg onhandig bij locs die over wat meer functies beschikken.
En voor 50€ heb je een 6021 met een interface.
Als je trouwens een niet-marklin lok toevoegt aan de lijst, moet je ook nog eens moeilijk doen met een usb stick om een geschikt plaatje in de CS3 te krijgen omdat marklin het vertikt om op voorhand ook plaatjes toe te voegen van niet-marklin treinen. Dus heb je een nieuwe lok en wil je meteen rijden, dan kan je NS2400 zomaar een plaatje van een big boy toegewezen krijgen, want he logica.
Bas, Ik weet niet wat jou ervaring is met de CS3
maar bij ons op de stamtafel heeft bijna iedereen een CS3 en ik hoor niemand klagen
Wat ik trouwens ook jammer vind is de reacties van Ronald je betaald niet voor het merk...
je niveau hier, vind ik, zelfs behoorlijk beneden peil