Geen-handwissels is zeker bij binnenkomen niet ondenkbaar. Maar dat ze geen handwissels hebben, staat los van of het met trekkabels of elektrisch is uitgevoerd. Jouw depot zal uiterlijk ergens begin '70 spelen, toen was elektrificatie van emplacementen denk ik wel op gang, maar een toepassing waar alles (en dus ook eventuele storingen) op korte afstand plaats vindt, lijkt mij niet bovenaan de lijst te staan. Ook al zijn trekkabels een aardige sta-in-de-weg Maar kijk anders op foto's, wellicht kom je voorbeelden tegen. PS wat ik eind '70 snel tegen kom zijn trekkabels: Bielefeld, Altona, Wanne-Eickel PS Een wisselmotor gespot: Regensburg! https://www.dampflokomotivarchiv.de/index.php?nav=1412471&lang=1&file=krupp_2950_52&action=image&position=1
Hallo Ronald.Mooie baan wordt het, is het een idee om zelf die borden te printen op water transfers?
Dat is mogelijk Paul maar alleen als ik weet wat er precies staat opgeschreven.