Ik log nu uit omdat dit werkelijk de laatste keer is dat ik ooit nog eens een forum bezoek.
Lijkt mij ook maar het beste voor jou.Toch bekruipt me het gevoel, dat ik jouw "taalgebruik" al eerder ben tegengekomen hier op dit forum. Misschien een andere naam aangenomen?Dan kom je vast nog wel een keer met een andere naam terug, totdat er weer .......Maar als het goed is lees je dit niet meer.
Wat mij betreft, is dit topic gesloten. Ik log nu uit omdat dit werkelijk de laatste keer is dat ik ooit nog eens een forum bezoek. Er zitten heel respectvolle mensen tussen die graag praten over oplossingen, maar voor die paar met een Godcomplex, die regelmatig discussies binnen komen stormen om "Hun woord" te verkondigen vind ik het de immense ergernis niet waard.
Dat anderen inmiddels hebben leren leven mijn jouw manier van antwoorden, zal me werkelijk aan de billen oxideren, ik hou niet van zulk soort berichten. Ik lees ze dagelijks hier op het forum, hoe "volwassenen" de fantasieën van 15 jarigen de grond in boren door erop te hameren dat ze maar digitaal moeten gaan "omdat ze daar toch eindigen". Tuurlijk, zo'n jongen heeft een slordige anderhalve rug liggen, om er na een jaar achter te komen dat het hele idee van ermee spelen niet overeen komt met met je armen overelkaar zitten kijken hoe het allemaal voor je gedaan wordt, en dat hij nu voor ieder treintje minstens 180 Euro moet ophoesten 2e hands, omdat er DCC voor staat
Als ik me goed herinner uit mijn N verleden hebben alle Minitrix wissels plastic puntstukken en dat blijft een probleem met zulke korte locjes. Het stroomloze gat is simpelweg te groot. Als je met meer korte locjes rijdt, is eigenlijk de enige optie om wissels met gepolariseerde puntstukken te gebruiken. Daar is helaas niet zoveel anders aan te doen.
Ik ken maar één smeermiddel dat elektrisch geleidend is, en dat is grafiet.PTFE is een andere aanduiding van teflon en dat is zeker niet geleidend.
Toch bekruipt me het gevoel, dat ik jouw "taalgebruik" al eerder ben tegengekomen hier op dit forum. Misschien een andere naam aangenomen?