Al staat (Roco)-Sinterklaas daar persoonlijk. Wat heeft dat met iets te maken? Er staat iemand met een pendelbaantje van Roco, en jij denkt dat daarmee praten invloed uitoefent op wat men in Bergheim gaat doen? Je leest in dit topic dat mensen graag meer NS varianten wilden van de 16-/17-/1800's, maar in plaats daarvan komen deze locomotieven uit in dienst van andere vervoerders. Denk inderdaad dat Roco luistert naar wat mensen willen...
Ik heb ook nog even in Rijswijk met de vertegenwoordiger van Roco staan praten. Op het gevaar af dat dit draadje ontspoort en niet meer over de 2023 nieuwigheden gaat, wist hij te vertellen dat er inderdaad wat verschuivingen waren geweest in productie. Aangekondigde Plan V: uitlevering maart /april 2023. Nieuwe Plan T staat voor 2024, nieuwe 1200 in verschillende kleurvarianten niet van de baan; worden daarna verwacht. Een tijdsspanne vertelde hij niet.Bron: vertegenwoordiger Roco
Nieuwe Plan T staat voor 2024, nieuwe 1200 in verschillende kleurvarianten niet van de baan; worden daarna verwacht. Bron: vertegenwoordiger Roco
Kan ik mij voorstellen, het is net zoiets als DB 103 001 t/m 103 010 uitbrengen. Want een ander nummertje....