Al staat (Roco)-Sinterklaas daar persoonlijk. Wat heeft dat met iets te maken? Er staat iemand met een pendelbaantje van Roco, en jij denkt dat daarmee praten invloed uitoefent op wat men in Bergheim gaat doen? Je leest in dit topic dat mensen graag meer NS varianten wilden van de 16-/17-/1800's, maar in plaats daarvan komen deze locomotieven uit in dienst van andere vervoerders. Denk inderdaad dat Roco luistert naar wat mensen willen...Jij bent vast zo iemand die bij de supermarkt de 16 jarige vakkenvuller de schuld geeft van keuzes gemaakt op het hoofdkantoor... Alsof die vuller er wat aan kan doen dat jouw favoriete soep uitverkocht is...
Verder is dat andere fabrikanten rijtuigen maken die goed zouden passen achter ene bepaalde variant natuurlijk voor Roco geen argument
Vooral de laatste twee zinnen lezen als kritiek op Roco ja.
Maar de gele NS locs verkopen over 5 a 10 jaar ook wel en ik vermoed dat de tegenwoordige private dan een stuk minder gewild zijn.
Stiekem hoop ik op DB 1600, zoals de 1604. En de strukton maar heb goede hoop dat die volgend of zelfs dit jaar nog komt
Misschien volgt de NS-versie in de loop van het jaar wel en koos Roco ervoor om nu de 'speciale' versies te laten zien.
Wat misschien een idee zou zijn, om een poll in een apart draadje te maken met gewenste modellen. Hoe meer wensen voor een bepaald model, des te meer kans dat die er komt
Die heeft Fleischmann uitgebracht/aangekondigd, ik had juist liever de Volkerrail in plaats van de Strukton.