Vandaag is mijn YaMoRC YD7001 gearriveerd. De ombouw van de DR5000 is uitgevoerd door Martin Domburg. Niet alleen de WiFi module is vervangen, maar ook de kast is nu uitgevoerd in stemmig blauw.Tenslotte is de voeding op advies van Martin vervangen door een niet-verstelbare versie.Gr, Hans
Lijkt wel een DR5000, maar kan me vergissen.
Vandaag is mijn YaMoRC YD7001 gearriveerd. De ombouw van de DR5000 is uitgevoerd door Martin Domburg. Niet alleen de WiFi module is vervangen, maar ook de kast is nu uitgevoerd in stemmig blauw.
Gaat dit nu over onze DTS Webshop? Of die van ModelbouwLed.nl?Wij proberen juist duidelijk te communiceren over de leverbaarheden, als dit fout is gegaan biedt ik mijne excuses hiervoor aan. Hoe mijn collega dat doet durf ik niet te zeggen, maar ik zal hem even tippen hier te reageren.
Ja, ik heb me vergist, ik bedoelde Martin, ik heb NIET bij jou besteld. idd Modelbouwled. Sorry daarvoor. Dirk
Overigens loopt over de GST momenteel bij Karst onderzoek, deze blijken de galvanische scheiding te missen zoals eigenlijk wel vereist is voor speelgoed.
Deze werden door Digikeijs ook geleverd bij de DR5000, ik ging er daarom ook vanuit dat deze goed zijn.
Wel eerst de nodige insinuaties de wereld in slingeren en niet eens weten waar je besteld hebt Lekker bezig zo.Geen idee wat er deze week aan de hand is. Zal wel in de lucht zitten of zo.Typos gecorrigeerd
Overigens even voor diegene die nu allemaal een GST voeding hebben: Je hoeft ze niet te vervangen, zorg ervoor dat je maar 1 GST gebruikt.