... Ik wacht nog even met mijn preorder, tot mijn DH1 er is.. vind het in deze roerige tijd nogal wat om voor €1000 aan order (schuld) uit te staan hebben voor treintjes die nog niet leverbaar zijn 😊
Serie 0: 4001-4007 1: 4011-4050 2: 4051-4097 3: 4201-4230 4: 4231-4250 Bron: Wikipedia
Wat betreft de series en baknummers: aantal bakken in Romeinse cijfers, deelseries in gewone cijfers. Misschien dat dat de vraag in een ander daglicht plaatst. Voor zover ik weet is er geen verschil tussen ICM3 en ICM4.
Dan nu nog een vraagje voor PB: zijn die baanschuivers afneembaar? want dan kun je kiezen of je ze er wel of niet op doet
@PB, komen er ook aparte tussenbakken uit, om van een ICM 3een ICM 4 te maken, mocht je dat willen?
Maak je de baanruimer demontabel, dan krijg je bij de versie zonder baanruimer een naadje tussen de bak en de kleine schorten die daar onder de bak hingen. Dan worden er weer pagina's volgeschreven over die ellendige naad die daar echt niet hoort te zitten!
Ik ben benieuwd of één van de fabrikanten in een later stadium treinstel 4444 ook gaat uitbrengen.