Misschien moet NSR bij de officiële introductie van ICNG een stuk of wat van die dingen aan elkaar koppelen en het record terughalen. Of laat de infrastructuur dat niet toe?
Er wordt alleen maar de langste reizigerstrein geclaimd en daar is niks aan gelogen.Misschien moet NSR bij de officiële introductie van ICNG een stuk of wat van die dingen aan elkaar koppelen en het record terughalen. Of laat de infrastructuur dat niet toe? Vraag is misschien ook waarom NSR zoiets zou doen. Destijds had het te maken met 150 jaar spoor meen ik?
Heb je bij dit soort composities weinig aan vrees ik.De software van deze treinstellen gaat uit van het maximum in een normale dienstregeling.In zulke composities moet je de beveiliging in de software uitzetten, en alles met de hand gaan doen.
Misschien moet NSR bij de officiële introductie van ICNG een stuk of wat van die dingen aan elkaar koppelen en het record terughalen. Of laat de infrastructuur dat niet toe? Vraag is misschien ook waarom NSR zoiets zou doen. Destijds had het te maken met 150 jaar spoor meen ik?