...en dan wat plaatjes van Court du Bouton, de pukkelbaan ...linkje naar de youtube film Court du Bouton, gemaakt door Dirk Achtien https://youtu.be/lxvsAktgrIo20200207_145353 by Wim Wijnhoud, on Flickr20200207_123737 by Wim Wijnhoud, on Flickr20200207_113556 by Wim Wijnhoud, on Flickr20200207_142624 by Wim Wijnhoud, on Flickr
Waar kijk ik naar ?Of veel fantasie ?
Re: Court du Bouton, een enkelsporige Zwitserse Jura baan in H0« Reactie #65 Gepost op: 09 februari 2019, 12:12:56 »Zeer net allemaal. Zowel scenery als de constructie. Jammer dat er dan op een Zwitserse/Franse baan Duitse seinen worden geplaatst en dan nog op zulke rare plekken. Er zijn hele mooie Franse of Zwitserse seinen beschikbaar die het geheel helemaal af zouden maken. En de kennis voor het correct plaatsen ervan is op het forum zeker beschikbaar.DirkjanKlaarblijkelijk al eerder opmerkingen over gemaakt. Ik denk ook niet dat de Jura in Duitsland ligt, maar het is lang geleden dat ik daarover les heb gehad ..............Maar ook het getoonde Zwitsers materieel is niet zo op elkaar afgestemd. Dus misschien afwisselend ook wat Duits en Frans materieel ? Dan hebben we van alles wat op een prachtige baan, die niet speciaal ergens gesitueerd is.
Ik zat net in een boekje van Iain Rice te lezen, en daar stond een aardige stelling:The man who never bowed to compromise never built a layout