In het bovenstaande gaat iets fout met de treinnummers.De Scandex van Hld en Asd naar Amf en verder naar Bentheim heette D191, retour D192. Dat wil zeggen dezelfde treinnummers voor twee treinen, namelijk heen uit Hld en Asd D191 en terug D192.
Een andere goede en betrouwbare informatie bron is: Deutsche Bahn AGDBMuseum Nürnberg (KDM 1(A))Lessingstraße 6, 90443 NürnbergOnder opgave van treinnummer en jaartal maken ze keurig kopien uit de duitse spoorwegboekjes. Zijn wel kosten aan verbonden overigens.Om de trein uit de eind jaren vijftig/begin jaren zestig na te bootsen ontbreekt er nog het een en ander. Belangrijkste rijtuigen; Plan K (ooit Philotrain) Stalen D (6 deurs, ooit Philotrain), CIWL WR, de Zweedse AB024/AB8k (misschien nog eens van NMJ?). Verder heeft er in 1960 ook een PKP AB in gereden. Geen idee wat voor type dat geweest is. Als iemand mij die informatie weet te verschaffen dan ben ik hem zeer erkentelijk.Heljan heeft onlangs de DSB AV uitgebracht een AB rijtuig.
Zijn dit nu de zelfde treinen als bv de Scandia-Express?SK
Verder heeft er in 1960 ook een PKP AB in gereden. Geen idee wat voor type dat geweest is. Als iemand mij die informatie weet te verschaffen dan ben ik hem zeer erkentelijk.