Op de site van Martijn Haman vind je de nodige informatie over koninklijk materieel door de jaren heen: www.martijnhaman.nl.
Net terug van On traXS en daar de aankondighng van PB Models gezien voor 2025. Wat rijtuigen betreft gaat het om:311912 AC - Koninklijke rijtuig set (SR10 en 2 maal ICR 1e klass geel/blauw)311917 DC - Koninklijke rijtuig set (SR10 en 2 maal ICR 1e klass geel/blauw)311922 AC - Koninklijke rijtuig set (SR10 en 2 maal ICR 1e klass blauw)311927 DC - Koninklijke rijtuig set (SR10 en 2 maal ICR 1e klass blauw)Daarnaast extra ICR-rijtuigen binnenland (3 stuks), buurland (2 stuks) en benelux (1 stuks).Martijn
Ik heb er helaas geen bewijs van, maar 1600/17/00/1800 + 1x A ICR + Koninklijkrijtuig + 1x A ICR 1600/1700/1800 lijkt mij dan prima.
Bewijs is zo gevonden door op Google of Flickr te zoeken op 'koninklijke trein' maar de vraag gaat over specifieke nummers. Qua locs is dat geen probleem met de beschikbare foto's maar voor de rijtuigen niet. Tenzij de vraag bedoeld was om een algemene samenstelling te krijgen.
Deze samenstelling is ook leuk met IC+ rijtuigen https://flic.kr/p/2gJwoRb
Dit is inderdaad de trein die ik zocht, dus nu weet ik de 2 loks, koninklijke rijtuig, maar nu nog achterhalen welke ic+ rijtuigen het zijn? En welk rijtuig hangt er als laatse achter de IC+