Talbot: top rijtuigen, mijn persoonlijke favorieten. Correcte weergave van de verschillende roosters boven de deuren, goede bedrukking en de detailverschillen tussen ICR-1 -2 -3 en -4 zijn allemaal waarheidsgetrouw weergegeven. Enige punt is dat ik er niet uit kom of ze voor de A rijtuigen nu kleinere vignetten gebruiken, of dat op alle rijtuigen het vignet gewoon iets beneden het midden geplaatst is zodat het met de 1e klasse belijning ook nog mooi past.Uiteindelijk valt dit merk toch af, want om vage marketingtechnische redenen worden ze alleen in sets van 75 stuks verkocht en daar heb ik geen toereikend budget voor. Als mensen samen willen aanschaffen dan graag een PB'tje.
Welke rijtuigen van PB models kunnen er achter de NS 1631 (van Roco)? Dat zijn alleen de ICR zeker?
Dat blijft jouw mening. ET heeft rijtuigen gemaakt van een mooie kwaliteit: hoge detaillering, scherpe opdruk, metalen bodem. Maar als je een ICRmh in 1:1 ernaast ziet, dan zit daar gewoon in het totaalbeeld een heel groot verschil in. Dat is een feit.Hoeveel waarde een koper daaraan hecht, verschilt voor iedereen.
Welke trein reed er met ICR nr Basel?
Wat is er mis met de LSM eerste productie van, wat ist, 12 jaar geleden?