De slimme consument heeft de andere rijtuigen al
Dus de consumenten die later instapte in de hobby zijn ...
De slimme consument heeft de andere rijtuigen al, evenals icr. Dat vergroot dus zn aankoopkansen.
Aan de andere kant: misschien dat het maken van keuzes ook een goede optie is. Je kunt wel alles willen, maar vaak kan dat gewoon niet. Je hebt een partner, knderen, huis, hond, kat, auto en alles heeft zn onderhoud nodig. Ik ken jouw budget niet, maar ik reken me met mn 2400€ voor hobbyauto en treintjes al bijzonder rijk. En zelfs dan moet ik keuzes maken......
n augustus 2003 werd de gemengde inzet van ICR en ICK beëindigd, waarna ICR niet meer ingezet werd in de treinseries 1900 en 2500 (Den Haag – Venlo / Heerlen). Bij de start van de dienstregeling 2004 werden de ICR-treinen met DD-AR-stuurstand opgeheven.
Het schijnt (ergens gehoord) dat LS tot 1 maart kan bestellen en dat de voorraad zeer beperkt is. Of dit waar is weet ik niet.
Citaat van: Huup Aan de andere kant: misschien dat het maken van keuzes ook een goede optie is. Je kunt wel alles willen, maar vaak kan dat gewoon niet. Je hebt een partner, knderen, huis, hond, kat, auto en alles heeft zn onderhoud nodig. Ik ken jouw budget niet, maar ik reken me met mn 2400€ voor hobbyauto en treintjes al bijzonder rijk. En zelfs dan moet ik keuzes maken......Eens. Het blijft soms lastig. Maar als fabrikant wil je ook niet dat een consument te veel keuzes moet maken. Dan blijft er namelijk een hoop op de plank liggen. Die balans moet er wel blijven en ik twijfel of de markt niet overspoeld wordt dit jaar. Dat is onder andere wat ik probeer aan te geven.
Verder vind ik dat er maar weinig geduld is. Het spul is net aangekondigd en het duurt nog maanden voor eer er wat geleverd wordt.