Het setje rijtuigen voor de IC Amsterdam - Brussel is interessant. Het valt mij op dat daar geen stuurstandrijtuig (als normaal rijtuig) bij zit. Dit reed vast in een periode toen er te weinig Traxx locomotieven waren?Kan iemand mij vertellen of deze wagons zo reden met één of twee (als sandwich) Traxx locomotieven?
Maar misschien spoor ik wel niet hoor, dat ik de prijs van ~ € 90,00 voor één rijtuig, waar je er toch minimaal een stuk of 5 á 7 nodig hebt, iets wat hoog vindt. Tevens ook van de 2 assertjes, die zo rond de € 50,00 liggen...
Ik vraag me af of mensen zo'n folder nou nog wel echt lezen of alleen maar plaatjes kijken. Er staat toch vrij duidelijk: "Exact-Train startet das ICR-Programm mit einem ICRm-Garnituren für den Inlandseinsatz und einem ICRm-Garnituren, der auf der HSL-Strecke zwischen Amsterdam und Brüssel eingesetzt wird. Danach werden die ICR-Wagen in der Originalversion produziert."Bor
O, ik dacht dat Duits nog steeds een verplicht vak was op de middelbare school. Is dat niet meer zo? Ik heb er geen moment bij stil gestaan dat er Nederlanders zouden zijn die dit niet kunnen lezen. Dank voor die link dan maar.Bor