Wat een gedoe om een speelgoedtreintje.......
Mag de bestelling nog geannuleerd worden?
Wat ik me afvraag: is er na de oorspronkelijke foute kappen niet eerst weer een proefmodel door de fabrikant gemaakt, zodat de mensen van PB Models konden controleren of deze keer het logo wel goed stond? Zou PB hier op kunnen reageren?
Je gaat 'm afbestellen om een logo dat net niet helemaal op zijn plek zit??
Huup,Dit is het beste te zien op de afbeelding van de geroveerde DH1's.Gek genoeg zijn hier dan weer amper goede foto's van te vinden van deze zijde van het echte exemplaar, maar dit lijkt gelijk te zijn tussen gerenoveerd en originele versie.ModelOrigineel (https://www.ovdoornederland.nl/ns-dh-wadloper/)Wat mij betrefd zit het logo inderdaad noemenswaardig verschoven, zit ongeveer zo ver versprongen naar rechts als hij naar links zou moeten zitten.Jammer, maar netjes dat het aangegeven wordt, en dit stoort me toch wel minder dan verticaal verschoven te zijn moet ik zeggen.PB Models; Voor de AC rijders, de nieuwe draaistellen die DH1 krijgt, passen die ook onder hun DH2's die ze al hebben, en zo ja, kunnen zij die los krijgen? (vanwege aanpassing voor wissels, voor zij die er last van hebben)