Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Bouw NTM Stationsgebouw Lemmer
door
DJV
Vandaag
om 01:29:54
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
DJV
Vandaag
om 01:25:17
Korneschans. Een fictief Duits Nederlands grensstation.
door
DJV
Vandaag
om 01:22:37
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Frank 123
Vandaag
om 00:57:39
Duits transport, waar in NL?
door
Spelfaut
Vandaag
om 00:54:45
Rondom Charlois
door
ArjanB
Vandaag
om 00:32:52
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
25 October 2025, 23:31:58
W.V. Kalender 2026
door
Wim Vink
25 October 2025, 23:19:18
Sluitseinlamp DB, kan iemand werking uitleggen?
door
Nijboer
25 October 2025, 23:14:28
Raadplaatje
door
eemstede
25 October 2025, 23:04:07
mDDM, waarom 3 draaistellen?
door
Klaas Zondervan
25 October 2025, 22:47:44
De Projecten van RetroJack
door
Wim Vink
25 October 2025, 22:32:48
Big Scale Trains - NS SLT in H0
door
Sebastiaan Pot -- Big Scale Trains
25 October 2025, 21:57:25
Bahnstrecke 5867
door
einte
25 October 2025, 21:28:31
Mijn eerste baan, Hexental in ho. 380x 120cm
door
Ronald69
25 October 2025, 20:51:02
Camp 3
door
Lucien
25 October 2025, 20:35:09
Spoor 1 pendelbaan, maar dan rond (1:32)
door
rbroerse
25 October 2025, 20:33:37
Modules van Kees Gorter (vervolg)
door
ca.gorter
25 October 2025, 20:25:50
Cranicher Altbahn
door
Arjen52
25 October 2025, 20:24:26
Am Ende der Strecke, modulebaan op 1 M2
door
basjuh1981
25 October 2025, 20:00:37
Ermehuizen, dienstregelingsjaar 1973/1974
door
Huup
25 October 2025, 19:51:02
De Passage, een minimalistisch tentoonstellingsbaantje (H0)
door
Klaas Zondervan
25 October 2025, 19:46:28
VAM containerwagens spoor-0
door
FritsT
25 October 2025, 19:23:06
ACME 2024 met NS ICNG!
door
Teoalessandro
25 October 2025, 19:15:01
BrauWelt, fantasiebaan in H0
door
Overet
25 October 2025, 19:12:55
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Syb030
25 October 2025, 19:00:28
TurnControl: aansluiting verwijderen
door
Eenerspoor
25 October 2025, 18:29:58
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
Hans Reints
25 October 2025, 18:28:00
Märklin 2025
door
borotof
25 October 2025, 17:19:47
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
25 October 2025, 17:19:12
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
A.P. Moller - Maersk’s block train transports COVID-19 antigen self-test kits fr
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: A.P. Moller - Maersk’s block train transports COVID-19 antigen self-test kits fr (gelezen 1778 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12517
A.P. Moller - Maersk’s block train transports COVID-19 antigen self-test kits fr
«
Gepost op:
05 May 2021, 10:38:33 »
Op 21 april is vanuit de Chinese provincie Fujian, een speciale trein met eenenveertig 40 voet- medische container naar het Verenigd Koninkrijk vertrokken. De trein uit Xiamen gaat rechtstreeks naar Duisburg in Duitsland. Hier worden rond deze tijd verwacht. De medische containers gaan dan met vrachtwagens van Duisburg naar het Verenigd Koninkrijk
"We zijn er trots op het vertrouwen van onze klant te winnen, omdat het vervoeren van medische ladingen extra toewijding vereist, vooral wanneer containertekorten en havencongestie een industriebrede uitdaging zijn in heel Azië. We zullen blijven samenwerken met spoorwegpartners in China om snelle en betrouwbare service te bieden om aan de behoeften van klanten te voldoen", zegt Candy Tang, Maersk Intercontinental Rail productmanager, Maersk Greater China.
Naarmate de COVID-19-pandemie voortduurt, is de vraag naar snelle antigeen zelftestkits toegenomen. Intercontinental rail is een goede keuze en kan waarde en alternatieve oplossingen toevoegen aan de toeleveringsketen, waardoor een grotere veerkracht gegarandeerd kan worden. Sinds de uitbraak van COVID-19 heeft Maersk Intercontinental railproduct een cruciale rol gespeeld bij het ondersteunen van klanten bij het regelen van verzending van persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM's), tijdgevoelige ladingen en grondstoffen van China naar Europa. "Om klanten te helpen hun verstoringen in de toeleveringsketen te beperken, blijft Maersk klantgericht en biedt het waarde op lange termijn door middel van geïntegreerde producten en digitale oplossingen. In 2020 heeft Maersk in totaal 210 intercontinentale treinen op maat van China naar Europese landen geëxploiteerd, waaronder 60 speciale levering van cruciale medische apparatuur. Met de toenemende interesse van klanten in het vervoeren van ladingen via spoordiensten, doen we ons uiterste best om deze kostenefficiënte, milieuvriendelijke manier van transport te bieden," voegt Nora Lin, Head of Logistics Products, Maersk's Greater China toe. In een poging om beter in te spelen op de steeds veranderende behoeften van onze klanten over de hele wereld, zijn de bloktreindiensten van A.P. Moller - Maersk uitgebreid tot 40 corridors in 13 landen.
Bron: Maerks persbericht/shippingworld
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12517
Re: A.P. Moller - Maersk’s block train transports COVID-19 antigen self-test kits fr
«
Reactie #1 Gepost op:
24 May 2021, 11:11:27 »
Earlier this week(20), ambassador Wim Geerts witnessed the launch of the first freight train from Nanjing, Jiangsu province, to Tilburg, North Brabant.
The new railway freight connection is an important step for the Netherlands, China, and the EU since rail transport is an attractive supplementary mode of transportation in terms of duration and costs, but most importantly from the perspective of sustainability. The railway that stretches more than 11 thousand kilometers overland will arrive in approximately 18 days—making it more than twice as fast as ocean shipping and significantly #greener than both air and ocean transport. The Netherlands aims to create more flexible and sustainable international corridors between the two countries by continuously improving on #efficiency through, for example #innovation in digitalization and port logistics. We believe that this new connection will further facilitate business between East China and the Netherlands. Jiangsu province is the largest trading partner of the Netherlands in China and in 2020 a substantial part of China’s total trade volume derived from import and export trade volumes between Jiangsu and the Netherlands. Bron: DAILY COLLECTION OF MARITIME PRESS CLIPPINGS 2021– 144
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
A.P. Moller - Maersk’s block train transports COVID-19 antigen self-test kits fr