Probleem is dan (?) dat je een digi aansturing hebt, is die ook te gebruiken als je een complete baan (veel baanvakken/sporen/treinen) digi wilt hebben?
Een digitale startset: prachtidee, zat ik zelf ook beetje aan te denken. Probleem is dan (?) dat je een digi aansturing hebt, is die ook te gebruiken als je een complete baan (veel baanvakken/sporen/treinen) digi wilt hebben?Antwoorden op Ronald:Ik wil uiteindelijk met Koploper, of met centrale, alles digitaliseren.Plus, ik snap dat het simpel en eenvoudig moet voor een beginnern, toch wil ik de uitdaging erg hoog houden en gewoon knopen doorhakken. Wel een spannende baan met veel mogelijkheden, en niet een te kleine baan waar ik toch snel op uitgekeken raak.
De digitale encyclopedie kan zeer zeker een helpende hand bieden. Ik blijf echter ook met gespitse ogen (kan dat?) wachten op hulp van mede-forummers. Kan me voorstellen, Bob, dat de hulp die hier geboden kan worden onuitputtelijk en erg waardevol is!
Ik zit een beetje met het feit dat ik onlangs een model(spoor)zaak hier in de buurt (Wentink Arnhem) binnengestapt ben en kort gevraagd had wat de mogelijkheden zijn mbt digitaal. Locs kunnne eenvoudig (?) omgebouwd worden tot digitaal, en de beste man liet me zo'n reuze-centrale zien die alles kan aansturen. Geen idee of dat dan de beste weg is? (Weet even de naam niet meer, merknaam was iets met een E en Z ?)
.... dan kan die deur ingetrapt worden ...