Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Lobomotion69
Vandaag
om 02:59:14
Spoor- en tramweg parafernalia
door
neudalhausenstadbahn
Vandaag
om 00:53:57
Piko NS 5/600 Hippel 2025
door
borotof
Vandaag
om 00:40:53
Wat is dit voor stellage met camera's en/of scanners naast het spoor?
door
Blausee-Mitholz
Vandaag
om 00:07:29
Materieel verzameling van Michiel(NDS)
door
neudalhausenstadbahn
Vandaag
om 00:02:02
Roco versus Lima uitzichtwagens Rheingold
door
Luc2000
17 November 2025, 23:55:06
Rondom Charlois
door
neudalhausenstadbahn
17 November 2025, 23:38:14
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Schachbrett
17 November 2025, 23:25:24
worm en wormwiel - worm en tandwiel?
door
Bahn-AG
17 November 2025, 23:17:04
Het ontstaan van Trammenlandt
door
Robkop
17 November 2025, 23:08:45
Noordelijke Spoor en Modelbouwdagen in VEENDAM
door
Frits Westers
17 November 2025, 23:06:10
Bouw NTM Stationsgebouw Lemmer
door
Huup
17 November 2025, 23:04:59
Raadplaatje
door
Klaas Zondervan
17 November 2025, 22:55:21
Bahnstrecke 5867
door
RobVille
17 November 2025, 22:53:52
Eenvoudige besturing schaduwstation met DCC
door
reinderlf
17 November 2025, 22:50:15
Aachenau West
door
Silvolde
17 November 2025, 22:44:43
20 jaar BNLS jubileum
door
Robkop
17 November 2025, 22:37:25
Vijfhuis (v.h. Frotterdam)
door
RobVille
17 November 2025, 22:27:32
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Arjan6511
17 November 2025, 22:06:59
Zee. Land.
door
Huup
17 November 2025, 22:02:23
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots
door
gdh
17 November 2025, 21:38:19
BMB-Module: “Corfe Castle Station”
door
Hans van de Burgt
17 November 2025, 21:33:04
KADEE Digitale koppeling
door
Mark D.
17 November 2025, 21:29:51
Led schakeling ed.
door
Klaas Zondervan
17 November 2025, 21:20:41
Vragen over een railplan uit de RRAILHOBBY van sept. 1988
door
Mark D.
17 November 2025, 21:18:31
Toon hier je pas gereed gekomen (model-)spoorbouwsels ...
door
MathynK
17 November 2025, 21:02:03
De Projecten van RetroJack
door
RetroJack
17 November 2025, 20:55:58
Sluitseinen REEtitec 1300
door
Blausee-Mitholz
17 November 2025, 20:22:52
Line-up foto's van modellen
door
defender
17 November 2025, 20:07:39
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
defender
17 November 2025, 20:06:17
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1215 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12543
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go