Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Korneschans. Een fictief Duits Nederlands grensstation.
door
Jelmer
Vandaag
om 00:58:06
verlichting inbouwen voor beginners
door
meino
Vandaag
om 00:47:24
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Hatsune Miku
23 October 2025, 23:15:04
Pendel module Viessmann 5214
door
Te 2/2
23 October 2025, 22:57:52
Anleitung en Ersatzteilliste van Trix V 120 001 (artnr. 22511)
door
Hasenwald
23 October 2025, 22:17:34
Artitec 6300
door
ModelWessel
23 October 2025, 22:11:28
roco kraan 40108 adres wijzigen
door
jerrytrein
23 October 2025, 21:53:06
Werking Piko goldcap i.c.m. met niet-Piko decoder
door
henk
23 October 2025, 21:46:50
Raadplaatje
door
Hatsune Miku
23 October 2025, 21:28:22
De Projecten van RetroJack
door
DJV
23 October 2025, 21:17:10
Configureren van YD8116 via web browser
door
reinderlf
23 October 2025, 21:16:42
Fleischmania Nostalgia
door
RetroJack
23 October 2025, 20:41:52
Roco Driewegwissel 42454, H0, Lok valt stil op hartstuk bij lage snelheid
door
richardvandijk
23 October 2025, 20:03:33
Piko NS 5/600 Hippel 2025
door
Huup
23 October 2025, 19:33:38
marklin 3756 verlichting
door
bellejt
23 October 2025, 19:30:49
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
Hans Reints
23 October 2025, 19:19:57
Digitaliseren Trix V 120
door
Overet
23 October 2025, 18:57:15
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
Peter Kleton
23 October 2025, 18:55:19
Omgeving Frankfurt am Main
door
reMARKable
23 October 2025, 18:37:50
Big Scale Trains - NS SLT in H0
door
henk
23 October 2025, 15:26:45
Da's Daz 2
door
spoorijzer
23 October 2025, 15:25:16
Vijfhuis (v.h. Frotterdam)
door
Huup
23 October 2025, 14:55:42
ACME 2024 met NS ICNG!
door
VAM65
23 October 2025, 14:49:15
Stalen D 4 deurs spoor 0
door
1795
23 October 2025, 14:41:44
Stroomdetectie issues.
door
Klaas Zondervan
23 October 2025, 13:19:04
Decoder uitlezen met Z21 op programmeerspoor in iTrain
door
Dirk J
23 October 2025, 13:06:55
De bouw van mijn modelbaan in Thailand
door
wob
23 October 2025, 13:02:37
Loksound downloads
door
D_Loc
23 October 2025, 13:02:28
Spoor 1 pendelbaan, maar dan rond (1:32)
door
Pauldg
23 October 2025, 12:43:16
Bruggen-IG - brug over de Poldervaart Schiedam/Kethel
door
Forever Rocofan
23 October 2025, 11:25:49
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1200 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12515
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go