Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Piko blauwe 1000
door
Benelux795
Vandaag
om 10:43:48
fotowedstrijd 2025
door
grove den
Vandaag
om 10:42:05
Kersttrein
door
Charles_
Vandaag
om 10:31:23
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Wim Vink
Vandaag
om 10:30:25
Au bord de la Cèze
door
Benelux795
Vandaag
om 10:23:04
Raadplaatje
door
hervé
Vandaag
om 10:20:34
W.V. Kalender 2026
door
MOVisser
Vandaag
om 10:19:51
Vijfhuis (v.h. Frotterdam)
door
Gerrit H
Vandaag
om 10:13:53
MLF Fielschmann motor kit
door
henk
Vandaag
om 09:55:21
Revier Rheinbrenner (H0)
door
tothebeach
Vandaag
om 07:34:41
Welke versies van de Roco 2200 zijn er?
door
henk
Vandaag
om 06:03:48
ICR-rijtuigen, voor welk merk ga je? LSmodels, PBmodels, Exact Train of Piko?
door
Edwin2121992
Vandaag
om 02:18:58
Veevervoer ss/ ns
door
MOVisser
Vandaag
om 00:07:48
Aachenau West
door
wob
26 November 2025, 23:05:43
Rondom Charlois
door
Alewijn
26 November 2025, 22:48:33
ByPass Junction, een Amerikaanse modelbaan in N
door
RobVille
26 November 2025, 22:39:39
Pantografen mat.'46 (en mat.'54)
door
Quinzeedied
26 November 2025, 22:32:05
De modeltreinen van Spoorijzer
door
rjr
26 November 2025, 22:28:45
Stub switches
door
bask185
26 November 2025, 21:59:25
De bouw van een DE-3 als versterking voor de DE-5
door
Rob Bennis
26 November 2025, 21:58:44
Lodewickshaven
door
Ronald Halma
26 November 2025, 21:40:44
Diorama Oelde Mittelweg Hp
door
Edsko Hekman
26 November 2025, 21:37:28
Loksound5 decoder met Loksound3.5 soundfile
door
bellejt
26 November 2025, 20:11:57
Ermehuizen, dienstregelingsjaar 1973/1974
door
Eric B
26 November 2025, 19:11:00
Modelbaan Beltheim.
door
puntenglijder
26 November 2025, 19:09:33
gangelt
door
bellejt
26 November 2025, 17:58:13
Liliput kortkoppeling mechaniek defect
door
Robert vh Prutsert
26 November 2025, 16:33:16
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
26 November 2025, 14:48:13
NS bestelt 36 Flirt Flex treinstellen
door
Daan!
26 November 2025, 14:42:28
Treinverkeer in het oostblok, grensoverschrijdend?
door
Benelux795
26 November 2025, 14:41:40
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1228 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12551
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go