Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
ICR-rijtuigen, voor welk merk ga je? LSmodels, PBmodels, Exact Train of Piko?
door
Huup
Vandaag
om 21:40:31
NS bestelt 36 Flirt Flex treinstellen
door
Ferdinand Bogman
Vandaag
om 21:36:53
Lodewickshaven
door
cor_b
Vandaag
om 21:34:39
S88N bezetmelder
door
Albert de Heer
Vandaag
om 21:33:55
Da's Daz 2
door
Huup
Vandaag
om 21:32:17
Oost Europa-draadje
door
ns.1200
Vandaag
om 21:23:51
Nieuw huis, nieuwe baan
door
Benelux795
Vandaag
om 21:23:38
BNLS-Module: "Rvbr-Btk, Ringvaartbrug Haarlemmermeer nabij Buitenkaag" NS H0
door
NS264
Vandaag
om 21:18:35
BNLS modulebaan: Werkspoor-Kathedraal 3.5
door
NS264
Vandaag
om 21:09:27
Welsh Smalspoor in 0-16,5 / NG7
door
RobbertJan
Vandaag
om 21:08:27
Nieuwe ruimte, nieuw baanplan
door
Debvd
Vandaag
om 21:04:11
Raadplaatje
door
Charles_
Vandaag
om 21:04:00
Spoor Groep Zuid 22-23 november Helmond
door
dennie
Vandaag
om 20:19:55
Vragen over een railplan uit de RRAILHOBBY van sept. 1988
door
Klaas Zondervan
Vandaag
om 19:57:50
buffers voor Roco 45760/62
door
Ronald69
Vandaag
om 19:36:59
Station Roodeschool
door
Huup
Vandaag
om 19:36:53
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Huup
Vandaag
om 19:35:56
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Dave.......
Vandaag
om 19:32:13
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots
door
defender
Vandaag
om 19:26:50
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 18:30:31
Hulp gezocht bij omwisselen cilinders Franse stoomloc 141R
door
Hennie
Vandaag
om 18:14:32
Stottering Piko 98551BD
door
Ronald Halma
Vandaag
om 17:57:54
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten
door
BrightonBelle
Vandaag
om 17:45:45
Piko Eas-z gebracht als Eaos
door
Arjan6511
Vandaag
om 17:14:13
Roco 290 digtaliseren
door
Henk Veenstra
Vandaag
om 17:10:29
Nieuwe baan, nu nog zonder naam...
door
Paulus1201
Vandaag
om 17:05:13
Hobbytrain Taurus en Vectron problemen N-scale
door
Keessap
Vandaag
om 16:26:03
Smeren, vet, olie, enz
door
Ferdinand Bogman
Vandaag
om 16:14:42
NS Mat 35 Maple Leaf
door
prutser
Vandaag
om 16:02:33
De bouw van “Bahnstrecke Lahr”
door
Peter.v.L
Vandaag
om 15:20:19
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1222 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12548
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go