Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€0.00
Per saldo:
€-250.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-12-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
MOVisser
Vandaag
om 23:16:52
Rondom Charlois
door
hervé
Vandaag
om 23:14:39
Bouwverslag BlueBrixx BR 01 No.108054 (plusminus 1:18)
door
MOVisser
Vandaag
om 23:13:06
upload deleten
door
Pauldg
Vandaag
om 23:12:47
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 23:00:18
Hoe voorkom je strooilicht van smd led?
door
Eric B
Vandaag
om 22:44:17
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Quinzeedied
Vandaag
om 22:41:19
Modelspoordagen 10 & 11 januari 2026
door
BrightonBelle
Vandaag
om 22:34:35
De eerste versie van de Roco 1000
door
Huup
Vandaag
om 22:06:39
3 januari NVBS oliebollenrit
door
Ferdinand Bogman
Vandaag
om 21:48:57
'Worst Case' materieel voor testen vrije ruimte, etc...
door
Ronaldk
Vandaag
om 21:43:24
Zee. Land.
door
Huup
Vandaag
om 21:24:16
Een diorama in TT (VEB Schwellenrost)
door
Kees-Jan
Vandaag
om 21:17:05
Problemen met digikeijs drc1100 lichtset inbouw
door
Peter J K
Vandaag
om 21:10:55
La vie...Sud-Est; zolderbaan met thema zuidoost Frankrijk
door
Hendrik Jan
Vandaag
om 21:09:22
Rivarossi br 56 HR2891S
door
Stefan88
Vandaag
om 20:44:31
Onshape gebruikersgroep
door
Henk de Vlaam
Vandaag
om 19:47:25
Ervaringen met bezorgdiensten (PostNL, DHL, etc)
door
spoorijzer
Vandaag
om 19:39:25
Servo's voor de deuren van de Volmer E-lokloods.
door
ruudns
Vandaag
om 19:36:05
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
Jeronimos
Vandaag
om 19:06:33
ESU V5 Decoder setting
door
Remunj
Vandaag
om 18:24:54
Lima IRM pimpen
door
008200
Vandaag
om 17:32:13
Raadplaatje
door
Gerrit H
Vandaag
om 17:18:35
Klein mobiel ontwerp met thema stadsmuren
door
Slotticar
Vandaag
om 17:04:30
contacten roco line wissel
door
Klaas Zondervan
Vandaag
om 16:32:41
Sankt Georgen.
door
AndrevdG
Vandaag
om 15:42:43
US diorama in H0
door
Ronald Halma
Vandaag
om 15:34:35
Ombouwen Roco 1100 naar digitaal
door
Peter J K
Vandaag
om 15:01:33
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots
door
Wim Vink
Vandaag
om 14:32:52
Booster voor de Marklin CS 1 (60212)
door
KNed
Vandaag
om 13:05:27
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1257 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12568
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go