Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Raadplaatje
door
Klaas Zondervan
Vandaag
om 15:54:19
Treinverkeer in het oostblok, grensoverschrijdend?
door
grossraumwagen
Vandaag
om 15:33:47
ICR-rijtuigen, voor welk merk ga je? LSmodels, PBmodels, Exact Train of Piko?
door
Sicco Dierdorp
Vandaag
om 15:21:02
Ermehuizen, dienstregelingsjaar 1973/1974
door
Mispoes
Vandaag
om 15:17:11
Roco 290 digtaliseren
door
Ronald Halma
Vandaag
om 15:06:34
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Ronald Halma
Vandaag
om 14:59:39
NS bestelt 36 Flirt Flex treinstellen
door
Jeroen Vreeken
Vandaag
om 14:40:06
Lodewickshaven
door
Ronald Halma
Vandaag
om 14:33:44
Spoor Groep Zuid 22-23 november Helmond
door
Gerard van de Weijer
Vandaag
om 14:29:02
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
Hans Reints
Vandaag
om 14:22:47
Zelfgemaakt BiDiB modules
door
bask185
Vandaag
om 14:14:02
W.V. Kalender 2026
door
Wim Vink
Vandaag
om 14:07:26
Anders dan Rietze, moderne 1:87 Amsterdamse GVB trams of bussen?
door
R1954
Vandaag
om 13:54:23
BNLS modulebaan: Werkspoor-Kathedraal 3.5
door
spoorijzer
Vandaag
om 13:50:08
De spoorhaven van Zuidbarge.
door
Alewijn
Vandaag
om 13:45:51
Stottering Piko 98551BD
door
bellejt
Vandaag
om 13:39:10
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 13:23:41
Le Bassin uit logeren bij Bentink
door
defender
Vandaag
om 12:57:48
fotowedstrijd 2025
door
Dave.......
Vandaag
om 12:09:36
Acme nieuwe ICNG
door
virmfan
Vandaag
om 12:00:37
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Wim Vink
Vandaag
om 11:38:15
Mitteldorf, baan in H0, DR tp III
door
Peter.D
Vandaag
om 11:35:18
extra terugmeld module viessmann 5217
door
bask185
Vandaag
om 11:34:19
Station Roodeschool
door
cor_b
Vandaag
om 11:28:41
VERPLAATST: extra terugmeld module viessmann 5217
door
Duikeend
Vandaag
om 11:02:46
Invoering SGNS containerwagens bij NS
door
ES44C4
Vandaag
om 10:55:16
Da's Daz 2
door
Huup
Vandaag
om 10:23:50
Ervaringen met van Perlo (DinaSys ) draaischijfbesturing
door
Gerard
Vandaag
om 09:20:21
BNLS-Module: "Rvbr-Btk, Ringvaartbrug Haarlemmermeer nabij Buitenkaag" NS H0
door
MOVisser
Vandaag
om 09:03:40
Nieuw huis, nieuwe baan
door
Jelmer
Vandaag
om 08:31:52
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1225 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Online
Berichten: 12550
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go