Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€0.00
Per saldo:
€-250.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-12-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Eindstation Daarhuizen
door
HenkN
Vandaag
om 23:07:38
Cornfield Junction / Boulder Crossing - Afsluiten Topic
door
RobVille
Vandaag
om 23:01:50
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten
door
BrightonBelle
Vandaag
om 22:54:45
Ervaringen met bezorgdiensten (PostNL, DHL, etc)
door
Martin Welberg
Vandaag
om 22:51:42
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 22:51:06
Alternatieven voor de messing lagers van een Fleischmann rondmotor
door
GerardvV
Vandaag
om 22:28:44
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
barry1972
Vandaag
om 21:37:57
Piko blauwe 1000: de decoderzaken
door
damngrazy
Vandaag
om 21:32:25
Treinverkeer in het oostblok, grensoverschrijdend?
door
Herb73
Vandaag
om 21:29:05
Test van een Rapido Trains GE 44 tonner Claremont and Concord
door
Ronald Halma
Vandaag
om 21:14:59
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Frank 123
Vandaag
om 21:14:26
Rondom Charlois
door
NS264
Vandaag
om 20:30:21
Altburg. een analoge, opklapbare Märklinbaan
door
daan2353
Vandaag
om 19:58:09
Wat is dit voor component
door
008200
Vandaag
om 19:18:51
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
IJmc
Vandaag
om 18:04:09
BNLS modulebaan: Werkspoor-Kathedraal 3.5
door
NS264
Vandaag
om 18:03:13
Piko blauwe 1000
door
Huup
Vandaag
om 17:52:54
DVT: Belgische (militaire) "Dagelijkse Verlofgangers Trein": samenstelling?
door
martijnhaman
Vandaag
om 17:04:36
Rondje door Lissabon met Lijn 28
door
Sven
Vandaag
om 16:17:19
BNLS-Module: "Rvbr-Btk, Ringvaartbrug Haarlemmermeer nabij Buitenkaag" NS H0
door
nighttrain1
Vandaag
om 16:05:37
ByPass Junction, een Amerikaanse modelbaan in N
door
RobVille
Vandaag
om 15:37:51
De bouw van een modulebaan met Nederlands landschap.
door
Anton Maris
Vandaag
om 15:12:43
Jaques Crousteaux, Poissons et Homards
door
daan2353
Vandaag
om 14:37:16
Da's Daz 2
door
spoorijzer
Vandaag
om 14:22:34
Rail away
door
Eric v C
Vandaag
om 14:17:48
Extra functie in Zimo MS450P22
door
RobbertJan
Vandaag
om 14:04:30
Diorama Memburg Klütjenfelderkai
door
neudalhausenstadbahn
Vandaag
om 13:45:21
Trix 22128 EETC 1200 - 175 Jaar spoorwegen DCC Sound - Decoder plots dood.
door
Ronald Halma
Vandaag
om 11:12:25
US diorama in H0
door
Wim Vink
Vandaag
om 11:05:22
Piko Hobby lok welke condensator er uit?
door
Josephes
Vandaag
om 10:39:56
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1240 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12555
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go