Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€0.00
Per saldo:
€-250.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-12-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
puntenglijder
Vandaag
om 19:15:20
Roco 2025
door
Ben
Vandaag
om 19:08:05
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
hervé
Vandaag
om 18:46:54
ProRail kan spoor in Nederland niet langer ’toekomstklaar’ houden
door
Hendrik Jan
Vandaag
om 18:27:48
Rondom Charlois
door
hervé
Vandaag
om 18:10:24
De (3d) knutsels van Ronald.
door
Frank 123
Vandaag
om 17:59:56
De Projecten van RetroJack
door
RetroJack
Vandaag
om 17:46:51
Bauarbeiten im gange
door
Wim Vink
Vandaag
om 17:25:57
RhB modelbaan in Aanbouw die Scalettabahn Davos-Dürrboden
door
Wim1969
Vandaag
om 17:25:22
ratelende 1300 van Electrotren
door
phdirk
Vandaag
om 17:16:02
Roco traxx 'Eurocity': suggestie 2e nummer doorgeven
door
André82
Vandaag
om 17:11:06
BNLS modulebaan: Werkspoor-Kathedraal 3.5
door
tothebeach
Vandaag
om 16:57:00
Info gezocht voor vakantie Dortmund of Dresden 2026
door
tijgernootje
Vandaag
om 16:38:46
Test van een Rapido Trains GE 44 tonner Claremont and Concord
door
Ronald Halma
Vandaag
om 16:22:16
Piko Hobby lok welke condensator er uit?
door
Herb73
Vandaag
om 16:21:37
Bitry Bascule in 0e, een nieuw baantje op Micromodules
door
Ronald Halma
Vandaag
om 16:21:01
Rivarossi br 56 HR2891S
door
rhberk
Vandaag
om 15:21:40
13 december modelspoorbeurs Houten
door
Peter J K
Vandaag
om 15:18:10
Problemen BR10 met decoder Zimo MN330P22 Plux 22
door
Ronald69
Vandaag
om 14:29:18
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 13:35:37
Diorama Memburg Klütjenfelderkai
door
neudalhausenstadbahn
Vandaag
om 13:35:20
Plux12/16/22 Functiedecoder voor Roco 64205/64209
door
Albert de Heer
Vandaag
om 13:16:27
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 12:44:51
Uit de hand gelopen hobby: Trambaan op zolder.
door
odaoda
Vandaag
om 12:35:51
Da's Daz 2
door
Huup
Vandaag
om 11:35:54
Bouw NS C 8605, BC 6012 en C 6820
door
rhberk
Vandaag
om 10:44:29
draaistel A.C.M.E. slaaprijtuig loshalen: hoe?
door
Jelmer
Vandaag
om 10:14:10
Polderbaan(tje) 0,3m2
door
GD
Vandaag
om 08:55:20
Materieel verzameling van Michiel(NDS)
door
neudalhausenstadbahn
Vandaag
om 00:32:31
Trix 22128 EETC 1200 - 175 Jaar spoorwegen DCC Sound - Decoder plots dood.
door
Ronald A.
10 December 2025, 22:05:51
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1247 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12563
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go