Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Spoor- en tramweg parafernalia
door
Eelco Storm
Vandaag
om 08:00:03
Stottering Piko 98551BD
door
VAM65
Vandaag
om 07:46:56
ICR-rijtuigen, voor welk merk ga je? LSmodels, PBmodels, Exact Train of Piko?
door
Sicco Dierdorp
Vandaag
om 06:55:55
NS bestelt 36 Flirt Flex treinstellen
door
StefanNL_Plays
Vandaag
om 05:14:43
Zelfgemaakt BiDiB modules
door
Dennis1984
Vandaag
om 01:01:19
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten
door
Sven
Vandaag
om 00:12:56
Reparaties aan je materieel: tips & tricks
door
Huup
Vandaag
om 00:10:48
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
sncf231e
23 November 2025, 23:52:01
LS models 92008, NMBS 1801, komt er printplaat voor meer functies?
door
arnaud-ns/htm
23 November 2025, 23:22:05
Spoor Groep Zuid 22-23 november Helmond
door
neudalhausenstadbahn
23 November 2025, 23:08:38
Bf Kibronn
door
Benelux795
23 November 2025, 23:00:45
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
23 November 2025, 22:29:35
Mijn geweatherde modellen
door
Frank 123
23 November 2025, 21:43:04
LS Models 2025
door
Cegielski
23 November 2025, 21:32:38
Da's Daz 2
door
Huup
23 November 2025, 21:26:11
Doornvliet
door
Chris Westerduin
23 November 2025, 21:21:32
S88N bezetmelder
door
bask185
23 November 2025, 21:12:35
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Wim Vink
23 November 2025, 21:09:50
Nieuwe ruimte, nieuw baanplan
door
Frank 123
23 November 2025, 21:00:16
Bahnstrecke 5867
door
Frank 123
23 November 2025, 20:40:04
BMB 00-Modulebaan, BMB-Rijdagen en BMB-Deelname aan Beurzen & Evenementen
door
Hans van de Burgt
23 November 2025, 19:38:53
BNLS modulebaan: Werkspoor-Kathedraal 3.5
door
MOVisser
23 November 2025, 17:05:09
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven.
door
Silvolde
23 November 2025, 16:53:16
Nieuw huis, nieuwe baan
door
Fred_G
23 November 2025, 16:37:35
Piko NS 5/600 Hippel 2025
door
D_Loc
23 November 2025, 16:30:47
Spoor 1 loc omschakelen van analoog naar digitaal.
door
hmmglaser
23 November 2025, 16:23:14
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
william_2
23 November 2025, 16:19:53
Hoe programmeer ik de snelheid van mijn lok met de multimuis?
door
henk
23 November 2025, 16:07:44
Aachenau West
door
Bertje B
23 November 2025, 15:35:36
Fleischmann 4178 NS4903 pimpen naar NS4905
door
Bahn-AG
23 November 2025, 15:09:54
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1221 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12547
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go