Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€0.00
Per saldo:
€-250.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-12-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
ByPass Junction, een Amerikaanse modelbaan in N
door
RBlok
Vandaag
om 01:10:37
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Peter J K
Vandaag
om 00:50:31
Diorama Memburg Klütjenfelderkai
door
neudalhausenstadbahn
Vandaag
om 00:06:23
Rondom Charlois
door
Alewijn
05 December 2025, 23:46:51
Trix 22128 EETC 1200 - 175 Jaar spoorwegen DCC Sound - Decoder plots dood.
door
Bahn-AG
05 December 2025, 23:33:09
Modelspoorfabrikanten en hun "fantasiemodellen"
door
grossraumwagen
05 December 2025, 22:59:17
Wat voor trein is dit? Kan nergens een afbeelding vinden.
door
Jelmer
05 December 2025, 22:44:38
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Schachbrett
05 December 2025, 22:42:09
Altburg. een analoge, opklapbare Märklinbaan
door
Jelmer
05 December 2025, 22:38:53
Probleem bij inbouw decoder
door
Jelmer
05 December 2025, 22:36:32
Aachenau West
door
Jelmer
05 December 2025, 22:15:56
Piko 2025
door
Menno de Vries
05 December 2025, 22:11:19
De bouw van een DE-3 als versterking voor de DE-5
door
Rob Bennis
05 December 2025, 22:06:59
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Huup
05 December 2025, 21:57:25
Extra functie in Zimo MS450P22
door
robschuurhof
05 December 2025, 20:42:59
Roco AC modellen
door
Martijn193
05 December 2025, 20:12:45
Ervaringen met bezorgdiensten (PostNL, DHL, etc)
door
René 4312
05 December 2025, 20:11:46
19 Toen
door
Benelux795
05 December 2025, 19:50:24
BNLS modulebaan: Werkspoor-Kathedraal 3.5
door
NS264
05 December 2025, 19:06:01
Lodewickshaven
door
Ronald Halma
05 December 2025, 19:05:52
De bouw van een modulebaan met Nederlands landschap.
door
Anton Maris
05 December 2025, 19:04:26
Alternatieven voor de messing lagers van een Fleischmann rondmotor
door
Jelle1969
05 December 2025, 18:22:52
interface RocRail en fysiek rijweg gestuurd bedieningspaneel
door
Eric v C
05 December 2025, 17:20:36
Cornfield Junction / Boulder Crossing - Afsluiten Topic
door
Edsko Hekman
05 December 2025, 17:03:50
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten
door
Daafs128
05 December 2025, 16:54:16
PB Models, ICR-rijtuigen
door
Arjan6511
05 December 2025, 16:45:51
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
05 December 2025, 16:05:11
Rondje door Lissabon met Lijn 28
door
Basmans
05 December 2025, 15:57:41
Wat is dit voor component
door
bellejt
05 December 2025, 15:31:15
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
Edwin2121992
05 December 2025, 14:59:26
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1242 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12556
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go