Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Roco 1200 DCC Sound ratelende aandrijving.
door
Ben
Vandaag
om 06:49:05
ICR-rijtuigen, voor welk merk ga je? LSmodels, PBmodels, Exact Train of Piko?
door
Ben
Vandaag
om 06:37:52
Eenvoudige besturing schaduwstation met DCC
door
Ben
Vandaag
om 06:32:00
De bouw van mijn modelbaan in Thailand
door
Thai-Bundesbahn
Vandaag
om 02:30:13
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Lobomotion69
Vandaag
om 02:24:03
Welke CV wijzigen Piko DSB 1147 soundloc
door
ArjanB
Vandaag
om 02:08:02
Modelbaan Beltheim.
door
Thai-Bundesbahn
Vandaag
om 02:03:40
US diorama in H0
door
Thai-Bundesbahn
Vandaag
om 02:02:19
Aachenau West
door
Thai-Bundesbahn
Vandaag
om 02:00:30
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven.
door
Thai-Bundesbahn
Vandaag
om 01:54:26
Dak van Fleischmann Vla Flip krom getrokken
door
hmmglaser
19 November 2025, 23:34:34
"Jede Stunde, jede Klasse": DB Intercity '79
door
ES44C4
19 November 2025, 23:14:03
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
Hans Reints
19 November 2025, 22:56:09
Raadplaatje
door
Cc72000
19 November 2025, 22:55:47
NS bestelt 36 Flirt Flex treinstellen
door
Vislijn
19 November 2025, 22:44:10
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's
door
GerardvV
19 November 2025, 22:33:59
Bahnstrecke 5867
door
puntenglijder
19 November 2025, 22:20:54
Bf Kibronn
door
Benelux795
19 November 2025, 22:19:50
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Besselspoor
19 November 2025, 21:49:33
Wie (welk bedrijf) kan snijden én graveren in polystyreenplaten?
door
MOVisser
19 November 2025, 21:37:54
Train-o-Matic Shine binnenverlichting.
door
ArjanB
19 November 2025, 21:22:50
NS Mat 35 Maple Leaf
door
Railpassie
19 November 2025, 19:41:48
Vijfhuis (v.h. Frotterdam)
door
Ben
19 November 2025, 18:57:16
BMB-Module: “Corfe Castle Station”
door
Hans van de Burgt
19 November 2025, 18:51:42
Noordelijke Spoor en Modelbouwdagen in VEENDAM
door
Met een sik
19 November 2025, 17:36:57
Faller H0 baanplan (2.90 x 1.25m) stoomdepot met een onlogisch spoor
door
MichielB
19 November 2025, 17:02:02
Vragen over een railplan uit de RRAILHOBBY van sept. 1988
door
Peter Kleton
19 November 2025, 16:44:10
Fleischmann 7375 (BR103) onderdelen gevraagd
door
henkoia
19 November 2025, 15:55:00
FS en de Frecciarossa Europea
door
Huup
19 November 2025, 15:30:14
Revier Rheinbrenner (H0)
door
spoorijzer
19 November 2025, 15:13:54
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1218 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12544
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go