Even een vraag over die boogbrug.Die zijkanten lijken op de foto nogal schuin te hangen,kunnen je locs en rijtuigen daar wel normaal over het spoor zonder dat die railling ze uit het spoor drukt ?
Hallo Dreezy,Ook Minitrix zeker? Leuk al die zelfbouw en het verschil in materiaal per brug. Heb je toevallig ook een baanplan? Ik ben wel benieuwd naar het resultaat dus ik blijf het volgen. Overigens als je meer naar de werkelijkheid wilt bouwen is er inderdaad geen ballast te vinden op stalen bruggen, op de stenen brug kan het echter wel. Maar die keuze is uiteraard aan jouw, als jij tevreden bent is het goed. Gr SteeF
Ik heb zo eens een beetje rond gekeken op mijn treinbaan en ben tot de conclusie gekomen, dat de mensen die in de bossen werken toch wel een soort van ruimte nodig hebben om zich even terug te kunnen trekken in hun pauze.Onder in het dal waar de houthakkerij en zagerij plaats vindt, is ruimte voor een stroompje, maar ook nog voor wat andere dingen. Er zal hier dus nog een weg naar toe moeten, maar dat is natuurlijk wel te regelen. Dit gebied wordt helemaal vol geplant met bomen. Dus een houten huisje er tussen zal best staan naar mijn idee.