Ja, daar heb ik denk ik wel een oplossing voor.Een stabiel systeem aanschaffen, bijvoorbeeld een systeem met een LocoNet aansluiting, dat zijn ook systemen waar je geen losse kastjes extra bij nodig hebt behalve dan je terug/bezetmelder welke je nu ook als een los kastje aansluit.Je zult niet blij zijn met dit antwoord, maar volgens enkele bronnen is er een probleem met de S88 aansluiting samen met de ECoS.MvgWim.
en loconet werkt via de computer?
Hoeveel detectiepunten heb je in je baan?
Ligt jouw baan misschien in de buurt van een verwarminmgsketel? Daarin schakelt een relais en dat kán stoorpulsen veroorzaken. Bijvoorbeeld op je bezetmelder... Maar het zou ook best kunnen, dat op één van de secties in de buurt van de verwarmingsketel een stoorpuls wordt geïnduceerd.Ik wordt niet vrolijk van dit verhaal over de Ecos. Kennelijk is die erg storingsgevoelig.
Piet, dat klopt ECoS ondersteund geen LocoNet. Wat ik ook schreef is neem een andere digitale die wel stabiel is en waar de kinderziektes uit zijn, die goedkoper is en meer in huis heeft en die het LocoNet ondersteund. Ook daar wordt je niet blij van.MvgWim.