Ik zit er sterk over te denken om ook weer een ouderwets dubbel railovaal te maken en lekker rondjes te rijden in plaats van die verantwoorde sobere modules. Het is een hobby en het gaat om de lol tenslotte
Dat was dus ook mijn probleem. De Toporamabaan werd véél leuker en vooral completer dan ik had bedacht bij aankoop van de mat en ik heb ook echt lang getwijfeld of ik hem weer van de hand zou doen. In elk geval moest hij dan bij een liefhebber terecht komen en dat is absoluut gelukt.
Maar als de baan nu op de 12e etage ergens in Amsterdam woont vermoed ik dat ie volgend jaar niet in Houten staat...
Geweldig dat die baan een mooi nieuw huis heeft gevonden. Echt Amsterdams was het geweest wanneer hij met een takel naar binnen werd gehesen, maar daar zal het de bouw niet voor zijn geweest. Ik liet de Toporamafoto's aan mijn buurman zien (echte Fleischmann liefhebber) en die zei gelijk: dat loodsje klopt niet, dat moet een kartonnen loods zijn met raampjes waar je niet doorheen kan kijken. Geen flauw idee of dat correct is, maar er zijn meer gekken in deze wereld....
Beste Ronald,Naast dit draadje is er o.a. ook een ander draadje, Oude Fleischmann meuk en curiosa, wellicht is het leuk om hier of daar een foto te plaatsen van jou vintage modellen.
Ik vond het hartstikke leuk om de baan in Houten te zien. Verheugde me al op volgend jaar... Maar als de baan nu op de 12e etage ergens in Amsterdam woont vermoed ik dat ie volgend jaar niet in Houten staat...