Daarboven trekt het orgel nog geen frikadel door de mayo.
De Euro9000 een volwaardige dieselmotor? Absoluut niet, tot de 40km/h trek je indrukwekkende gewichten weg. Daarboven trekt het orgel nog geen frikadel door de mayo. Ik heb eens het ongenoegen gehad om een lang stuk op diesel te rijden. Duwen gaat nog sneller. Nee hoor, last-mile pur sang.
Blijkens mededelingen van Nelso Silva van Sudexpress is de aankondiging van de Flirt 3 vooral ingegeven om de markt af te tasten welke uitvoeringen voor de diverse markten interessant zijn. Voor Nederland zijn er sowieso een 6-tal varianten mogelijk, waarbij de versies van:- Keolis- Arriva 3 landentrein- Arriva Limburg- Valleilijn het meest aansluiten bij de standaard aangekondigde uitvoering.De uitvoering van de NS en RNet wijken qua indeling af.Nelso gaf aan dat men zich bij de ontwikkeling van de modellen vooral richt op de Duitse markt.