Ik ben geïnteresseerd in de knipper frequenties van een AKI.Ik zit youtube beelden te kijken. Die witte lamp lijkt mij rond de 1Hz te liggen, alhoewel ik vermoed dat die nets iets sneller knippert.
Maar die rode lampen, kom ik niet echt uit. Het lijkt er ook sterk op dat een van de twee lampen ongeveer 20%-ish langer brandt dan de andere lamp. Of ik word gek, dat kan natuurlijk ook
marcpieters heeft alleen frequenties vermeld bij de AHOB en niet bij de AKI.
Je mag toch aannemen dat die hetzelfde zijn. Er staat ook een opmerking dat de frequentie verhoogd wordt van 45 naar 90 voor alle overwegen. Het hangt dus van je tijdperk af welke frequentie je moet kiezen.
Ik zelf vind dat onzin en doe niet aan dat soort schaling mee. Ik vind het vaak ook onrealistisch, maar dat ben ik @ Spoorrelais: nou ja, toen werd de wijziging op papier vastgelegd waarschijnlijk het heeft nog wel een tijdje geduurd voordat alle overwegen aangepast waren en er zijn er nog steeds die de oude frequentie hebben, zoals onder andere de AHOBKI in Beverwijk.Ook overwegen in Velsen, waar alleen de Hoogovens rijdt, hebben nog vaak de oude frequentie, maar dat is opzich niet zo raar: ik heb geen idee of Prorail daar nog wat over te zeggen heeft, maar gezien de staat van sommige overwegen vermoed ik dat ze in het beheer zijn van de Hoogovens zelf.