Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Spoorongeval Duitsland, 27-7-2025 door Quinzeedied
Vandaag om 23:38:58
Waldbrunn an der Veluwe. Romantiek in H0 (2R) door Ronald Halma
Vandaag om 23:38:07
Dat overkomt mij niet. door Oosterspoor
Vandaag om 23:18:51
Rheinburg, TP V/VI door Dave.......
Vandaag om 23:14:00
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Prutsert
Vandaag om 23:11:34
DCC-decoder geïntegreerd in sein(voet) door AP3737
Vandaag om 22:58:20
BR-18.6 Schaal-0. door FritsT
Vandaag om 22:49:23
Piko 1136 van AC naar DC door Martijn193
Vandaag om 22:33:48
Mooi weer om buiten te spelen door sncf231e
Vandaag om 22:28:10
"Spoor op Vleugels" in H0 door MOVisser
Vandaag om 22:07:43
schok bij vertrek door saskia
Vandaag om 22:03:07
LED / Lampjes (Viessmann) seinpalen aansturen. Vraagje aan electronica experts door AP3737
Vandaag om 21:33:15
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Cegielski
Vandaag om 21:33:13
Ronald doet de Fork Challenge! door MaraNCS
Vandaag om 20:49:54
Raadplaatje door Cc72000
Vandaag om 20:10:38
US diorama in H0 door jan47
Vandaag om 19:45:53
Chinese prut kabel door BrightonBelle
Vandaag om 17:48:10
Aachenau West door Wim Vink
Vandaag om 17:47:51
BMB 00-Modulebaan, BMB-Rijdagen en BMB-Deelname aan Beurzen & Evenementen door BrightonBelle
Vandaag om 17:30:54
BMB-Module: “Corfe Castle Station” door Ferdinand Bogman
Vandaag om 15:43:38
Welke kleur is Roco oud bruin? door Bahn-AG
Vandaag om 15:17:45
Seuthe gaat stoppen door Rob Ellerman
Vandaag om 14:09:28
Station Roodeschool door Torikoos
Vandaag om 13:59:41
RhB 1:87, terug naar 25 jaar geleden door Jan Bennink
Vandaag om 13:42:30
Lokpilot 4 defect door bellejt
Vandaag om 13:27:01
Swalbenburg, N modulebaan door NS264
Vandaag om 13:02:57
Overstap naar HTM door Ronald Halma
Vandaag om 12:43:13
Wie heeft er ervaring met een baan in een inpandige garage in een app. gebouw? door Karben
Vandaag om 12:32:15
lampjes in huizen willekeurig schakelen door Bert55
Vandaag om 12:17:17
De bouw van mijn modelbaan in Thailand door thevandijks
Vandaag om 12:13:11
  

Auteur Topic: Vervoer Rotterdam-Bayern Expres: 6x per week, vanaf 7 februari.  (gelezen 1565 keer)

Hans Reints

  • हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
  • Offline Offline
  • Berichten: 12451
    • sleutelspoor
Vervoer Rotterdam-Bayern Expres: 6x per week, vanaf 7 februari.
« Gepost op: 28 January 2017, 10:40:43 »
We hebben de ziekenboeg verlaten en zijn weer terug in Busines. Het volgende voor u gelezen;
From 7 February 2017, the frequency of the Rotterdam-Bayern Express will increase from five to six departures per weekThere will be more rail shuttle services in both directions: from southern Germany to the Rotterdam port and vice versa, according to an announcement from the operators European Gateway Services (EGS) and TX Logistik AG (TXL).“This sixth train will increase our capacity by around 15 %, which is absolutely necessary given the growing demand,” says Wolfgang Debusmann, director of the TXL division Maritime. “A daily connection means we can offer our customers a flexible system.” Mark van Andel, director at EGS, says: “The Rotterdam-Bayern Express is a viable alternative to the traditional route from and to Bavaria via the North German ports.” The Rotterdam-Bayern Express serves all the major container terminals in Rotterdam, at both the Maasvlakte and in the Maas/Waalhaven area. In southern Germany, the service will call at the Tricon Container Terminal in Nuremberg and the inland terminal München Riem in Munich. European Gateway Services and TX Logistik also offer pre-transport and post-transport services at both locations. Cargo which departs Rotterdam by train on day 1 is already at the southern German terminals on day 2, and on customers’ doorsteps everywhere in southern Germany and the north of Austria on day 3. In the other direction, the same transit time applies to the connection with the container shipping companies. A big advantage of the route via Rotterdam is the time saving. Many shipping companies use Rotterdam as their first and/or last port of call in Europe. This offers highly favourable transit times to and from southern Germany. While the deep-sea vessel sails to the North German ports after Rotterdam, the container is already en route to southern Germany on the Rotterdam-Bayern Express. This can reduce the journey time by two days. In the other direction, outbound cargo from southern Germany can actually be put aboard the train later and still make the connection with the deep-sea vessel in Rotterdam. The Dutch fiscal advantages provide a further benefit of the route via Rotterdam. source : Port of Rotterdam
« Laatst bewerkt op: 28 January 2017, 20:53:14 door Bert van Gelder. Reden: Titel paste niet »
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.

MHS84

  • Offline Offline
  • Berichten: 1978
Re: Op 7 februari 2017 gaat de frequentie van de Rotterdam-Bayern Expres van vijf n
« Reactie #1 Gepost op: 28 January 2017, 20:46:07 »
European Gateway Services and TX Logistik also offer pre-transport and post-transport services at both locations.
Waarschijnlijk wordt hier trucking bedoeld en je leest niet vaak dat aan- en afvoer als "all-in" wordt aangeboden. Erg positief dus.

Eelco Storm

  • Pauze
  • Offline Offline
  • Berichten: 11649
    • Mijn fotoarchief
Re: Op 7 februari 2017 gaat de frequentie van de Rotterdam-Bayern Expres van vijf n
« Reactie #2 Gepost op: 28 January 2017, 20:52:24 »
Hans, wanneer steek je er nou eens wat meer moeite in dan alleen knippen en plakken? De opmaak nodigt niet uit tot lezen en het is een kleine moeite om er een Nederlandse samenvatting van te maken.....