Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

booster vraag door Klaas Zondervan
Vandaag om 19:20:55
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven. door Wim Vink
Vandaag om 19:20:49
Fleischmann Anna ombouw. door puntenglijder
Vandaag om 19:20:30
BR-18.6 Schaal-0. door FritsT
Vandaag om 19:06:37
La Fabrique des petits réseaux (1:87) door tothebeach
Vandaag om 18:52:51
Industrieel smalspoor inspiratiedraadje door tothebeach
Vandaag om 18:52:05
"Bij nader omzien", een Nederlands spoorwegfotoarchief door Eelco Storm
Vandaag om 18:51:09
DDAR op basis van een Artitec DDM door Rob Ellerman
Vandaag om 18:29:41
Raadplaatje door grossraumwagen
Vandaag om 17:28:10
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Sven
Vandaag om 16:55:18
USA-sampler met Amtrak, april/mei 2008 door Wim Vink
Vandaag om 16:41:33
Modelbaan Beltheim. door Bertje B
Vandaag om 16:36:50
Zolderbaan 2025 door tothebeach
Vandaag om 16:32:43
Trix BR94 ontspoort door meino
Vandaag om 16:25:05
Edelweisz in model door Rob Ellerman
Vandaag om 16:06:42
3D/RM: HTM 21-101 - De Ombouwer door R1954
Vandaag om 16:04:11
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
Vandaag om 15:26:01
Wat was jullie allereerste loc? door Bram S
Vandaag om 15:16:34
HTM PCC 1003-1024 in H0 - Die met de kleine raampjes door FraWi
Vandaag om 15:10:39
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Wim Vink
Vandaag om 14:38:33
Mooi weer om buiten te spelen door hervé
Vandaag om 14:33:08
Tams app door rvredebregt
Vandaag om 13:50:14
Bouw NTM Stationsgebouw Lemmer door Sven
Vandaag om 13:48:11
Göhrener Viaduct door MaraNCS
Vandaag om 13:34:23
Mobadaten.info uit de lucht door Rico [momfer]
Vandaag om 12:31:18
Klein mobiel ontwerp met thema stadsmuren door Ronaldk
Vandaag om 12:21:16
ByPass Junction, een Amerikaanse modelbaan in N door Overet
Vandaag om 12:06:08
Module vliegveld Jan van Mourik door MOVisser
Vandaag om 11:43:49
Heroplage Artitec Plan W? door 1200blauw
Vandaag om 11:41:23
Modules van Kees Gorter (vervolg) door grossraumwagen
Vandaag om 11:32:43
  

Auteur Topic: Plan V 965  (gelezen 22365 keer)

Remystoom

  • Offline Offline
  • Berichten: 1193
  • Bestuur MSG-Drechtsteden
Re:Plan V 965
« Reactie #15 Gepost op: 31 May 2013, 00:12:02 »
http://www.nmld.nl/nl/object/2806
Zo ziet 'ie eruit,(plan V 876) niet slecht toch?
Van mij mogen er meer stellen bewaard worden!

Grtjes Remy
Vrijwilliger Veluwsche Stoomtrein Maatschappij. Favoriete Dampflok: Serie Br 52,52.80.81 enz,50.35-36,50 en 01.10

Remunj

  • Offline Offline
  • Berichten: 8108
Re:Plan V 965
« Reactie #16 Gepost op: 31 May 2013, 08:44:19 »
En waarom?
beetje onzinnige opmerking.
Als er al een stel bewaard wordt is dat meer dan voldoende.
Wat denk je dat stallingsruimte kost en eventueel onderhoud als je er ook mee wilt rijden.
Prorail is echt geen filantropische instelling waar je zo een spoortje ter beschikking krijgt.
En loodsruimte is ook neit altijd voorhanden wil je een treinstel overdekt kunnen stallen om hem te beschermen tegen weersinvloeden.
Kan je beter gaan voor een ander type treinstel wat nog niet bewaard is/wordt.

Gr.
Eric
Gr.
Eric

Mispoes

  • Huiskat van Benelux en vriend van de Biljettencentrale.
  • Offline Offline
  • Berichten: 8989
  • Hengelooo 1:160
Re:Plan V 965
« Reactie #17 Gepost op: 31 May 2013, 08:59:32 »
En waarom?
beetje onzinnige opmerking.

Minder onzinnig dan een vraag stellen en het antwoord niet afwachten...
Das Pausenbrot schmiert Westfalen mir.

Niels B

  • Offline Offline
  • Berichten: 1873
    • Arnhem in de jaren ´80
Re:Plan V 965
« Reactie #18 Gepost op: 31 May 2013, 09:04:00 »
 ;D

Remystoom

  • Offline Offline
  • Berichten: 1193
  • Bestuur MSG-Drechtsteden
Re:Plan V 965
« Reactie #19 Gepost op: 31 May 2013, 16:56:34 »
Ik bedoel het alleen maar goed hoor! ;)
In mijn regio zag ik ze eerst elke dag.

Grtjes Remy
Vrijwilliger Veluwsche Stoomtrein Maatschappij. Favoriete Dampflok: Serie Br 52,52.80.81 enz,50.35-36,50 en 01.10

Emiel_nl

  • Offline Offline
  • Berichten: 586
Re:Plan V 965
« Reactie #20 Gepost op: 22 June 2013, 18:53:30 »
Plan V rijdt van geen kanten, vergeleken met SLT.
Dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt. In de 11 jaar dat ik nu met mat'64 rij, ben ik er nog nooit mee gestrand. Sinds ik SLT rij, (2010) heb ik al een stroomafnemer verspeeld (niet goed afgesteld), ben ik midden op de hoofdbaan tot stilstand gekomen zonder aanwijsbare reden en alleen een shutdown hielp nog en heb ik al heel wat ellende gehad met splitsen/combineren te Ut en Gdm met vertraging tot gevolg. SLT heeft niet voor niets de technische bijnaam WOW*.
Groetjes,
Emiel
* Windows Op Wielen

Gert1

  • Gast
Re:Plan V 965
« Reactie #21 Gepost op: 22 June 2013, 19:07:20 »
Realiseer je dan wel dan mat '64 op het moment dat jij ermee begon te rijden al door en door bekend was bij NS, terwijl SLT nieuw materiaal is. Je vergelijk dus zeer volwassen materieel met materieel dat de kinderziektes wellicht nog niet helemaal ontgroeid is.

mvg,
Gert

André82

  • Offline Offline
  • Berichten: 938
Re:Plan V 965
« Reactie #22 Gepost op: 22 June 2013, 20:29:51 »
Realiseer je dan wel dan mat '64 op het moment dat jij ermee begon te rijden al door en door bekend was bij NS, terwijl SLT nieuw materiaal is. Je vergelijk dus zeer volwassen materieel met materieel dat de kinderziektes wellicht nog niet helemaal ontgroeid is.

mvg,
Gert
Al de moderne treinen (ik zelf ben zeer regelmatig met draaistroom materieel onderweg) hebben zo af en toe dat ze helemaal in de war zijn, gewoon alles uit, 3 minuten wachten ( voor rokers een sigaretje roken) en dan in alle rust weer opbouwen. In een mat '64 zitten geen computers en zijn dus (bijna) niet kapot te krijgen. Al kijk je hoe lang dat SLT al rijdt inclusief de proefritten mag je aannemen dat de kinderziekten er al uit moeten zijn.