Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Vragen over een railplan uit de RRAILHOBBY van sept. 1988
door
Peter Kleton
Vandaag
om 18:57:19
Sluitseinen REEtitec 1300
door
ModelWessel
Vandaag
om 18:55:35
worm en wormwiel - worm en tandwiel?
door
VictorPM
Vandaag
om 18:41:41
Raadplaatje
door
grossraumwagen
Vandaag
om 18:35:19
Noordelijke Spoor en Modelbouwdagen in VEENDAM
door
Ben
Vandaag
om 18:35:14
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 18:23:00
ICR-rijtuigen, voor welk merk ga je? LSmodels, PBmodels, Exact Train of Piko?
door
Edwin2121992
Vandaag
om 17:52:07
Led schakeling ed.
door
bellejt
Vandaag
om 17:42:03
De modeltreinen van Spoorijzer
door
Huup
Vandaag
om 17:35:40
Au bord de la Cèze
door
Benelux795
Vandaag
om 17:29:36
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
sncf231e
Vandaag
om 17:26:13
Cranicher Altbahn
door
Arjen52
Vandaag
om 17:19:29
"Jede Stunde, jede Klasse": DB Intercity '79
door
Benelux795
Vandaag
om 17:13:36
interface RocRail en fysiek rijweg gestuurd bedieningspaneel
door
Arjen52
Vandaag
om 17:02:08
Piko Stadler (Spurt) binnenverlichting
door
phdirk
Vandaag
om 16:53:54
US diorama in H0
door
Jelmer
Vandaag
om 16:52:04
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 16:38:25
20 jaar BNLS jubileum
door
Zoedelaar
Vandaag
om 16:36:32
Spoor- en tramweg parafernalia
door
Jeroen Water
Vandaag
om 16:29:26
De Projecten van RetroJack
door
RetroJack
Vandaag
om 15:57:44
Eenvoudige besturing schaduwstation met DCC
door
spoorijzer
Vandaag
om 15:47:21
Toon hier je pas gereed gekomen (model-)spoorbouwsels ...
door
Martijnstein
Vandaag
om 15:43:37
Line-up foto's van modellen
door
spoorijzer
Vandaag
om 15:34:54
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Jelmer
Vandaag
om 15:29:54
Bouw NTM Stationsgebouw Lemmer
door
Jelmer
Vandaag
om 15:24:18
15 November Modelspoorbeurs en Houten digitaal
door
Montanbahn
Vandaag
om 15:02:29
Had de NS4903 rangeerlicht?
door
Montanbahn
Vandaag
om 14:44:32
Kleurenbeelden Rheingold in de jaren 60.
door
aad52
Vandaag
om 14:27:24
Mijn geweatherde modellen
door
Jeroen95
Vandaag
om 14:25:13
Van Biervliet NMBS reeks 25.5 rijdt niet
door
bellejt
Vandaag
om 12:51:40
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Algemeen
|
Ditjes en datjes
|
Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
3
4
5
6
7
Vorige
-
1
...
5
6
[
7
]
Omlaag
Auteur
Topic: Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model (gelezen 15653 keer)
Maarten
Offline
Berichten: 966
Re:Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
«
Reactie #90 Gepost op:
22 February 2011, 01:55:09 »
enne..... Totaltrain
edit: niet om een suggestieve parallel te trekken. Alleen maar om aan te geven dat er binnen de modelspoorwereld al eens een aanbieder op voor sommigen vervelende wijze verdwenen is. Is volgens mij in dit draadje trouwens al eens eerder opgemerkt bedenk ik me nu.
«
Laatst bewerkt op: 22 February 2011, 01:57:32 door Maarten
»
Gelogd
met de groeten van Maarten
stomer2010
Offline
Berichten: 165
Re:Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
«
Reactie #91 Gepost op:
22 February 2011, 06:57:05 »
nou dat zie niet zo.
er zijn nog genoeg zaken waar je een tegoed kunt sparen en deze zijn zeker nog lang niet verdwenen.
alleen veel t-zaken stoppen meer geld in hun zakken. en de ander denkt hoe kunnen we de hobby steunen en in plaats van €100 in mijn zak doe maar €50 want dan verkoop ik wel misschien 3 treinen meer per jaar en kan ik de jeugd aan mij binden. want zo moet je denken. de jeugd is wel de toekomst en dan kan €50 meer weleens kunnen betekenen dat die jongen of meisje de trein niet kan kopen. terwijl iemand met een dik vet loon 2x balkenende norm, maar met 1,5 been in het graf of de oven hem zo kan gaan halen.
die jongen of meisje heeft er wel meer plezier aan daar kan die lok of wagon zijn leven slijten in vitrine en op de baan.
denk daar eens bij bij spaarmogelijkheden en zit niet meteen een t-zaak uit te schelden waar je kunt sparen voor extra korting.
Gelogd
fissy
Offline
Berichten: 4306
Re:Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
«
Reactie #92 Gepost op:
22 February 2011, 07:12:06 »
Als ik de jeugd zo bekijk, zijn ze gemiddeld niet gek op een 500 € stomer ...
«
Laatst bewerkt op: 22 February 2011, 07:13:50 door fissy
»
Gelogd
Project
Gouda in H0
- Nederland - Tijdperk V - Digital: DCC Loconet (Digitrax DCS 100)
OBB bezoekje:
2008
-Anton-
Offline
Berichten: 295
Re:Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
«
Reactie #93 Gepost op:
22 February 2011, 07:52:13 »
Mijn persoonlijke ervaring (helaas)
Zelf sparen is het veiligst en je hebt het zelf volledig in de hand
Andere mensen die het beheren of in welke zin dan ook.
Kosten gewoon geld, dat van jou spaargeld af gaat.
Simpeler is het niet.
Gelogd
IB, Traincontroller, ESU loc programmer, Arduino, Daisy II
Jeroen Water
Offline
Berichten: 5415
NS tijdperk IV (1973/1974)
Re:Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
«
Reactie #94 Gepost op:
22 February 2011, 08:25:13 »
Ik vind het allemaal een beetje ver gaan, maar goed, dat moet ieder voor zich weten. Als je iets echt wilt hebben, kun je er prima zelf voor sparen. Mocht de 3700 zo'n succesnummer worden dat ie snel uitverkocht raakt en Artitec gaat geen nieuwe oplage maken, dan zijn er gerust meerdere methodes om binnen een redelijk termijn aan die 500 euro te komen. Men maakt nu zo'n heisa over het wellicht snel uitverkocht raken van die loc, maar vergeet niet dat 20 verschillende uitvoeringen ook niet binnen twee weken op de markt zijn. Laten we nu eerst maar eens afwachten of Artitec haar ambities waar kan maken, want de meeste projecten die vroegtijdig aangekondigd zijn duren aanzienlijk langer dan men toentertijd vorospelde. Hierbij doel ik niet alleen op de DE-1, maar ook op de energiewagen (oktober 2010 zou die komen), DDM-1 (zomer 2010) en de DE-2 (najaar 2010). Geen van deze modellen is nog op de markt (m.u.v. de DE-1 natuurlijk) en het is van enkele van deze modellen ook nog maar de vraag wanneer ze uberhaupt komen.
Jeroen
Gelogd
Bouwt aan Ermehuizen met het dienstregelingsjaar 1973/1974
theokersten
Offline
Berichten: 876
Re:Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
«
Reactie #95 Gepost op:
22 February 2011, 09:23:03 »
ben het met jeroen water hellemaal eens.
eerst zien wanneer ze uitleveren aldaan niet met ofzonder vertraging.
zoals we zo vaak zien,en niet alleen bij artitec.
kunnen we doorsparen.
.
Gelogd
ib-basic.
liefhebber ho en grootspoor
Bestuur Stichting BeneluxSpoor.net
Offline
Berichten: 232
Re:Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
«
Reactie #96 Gepost op:
23 February 2011, 17:46:46 »
Beneluxers
We gaan deze draad sluiten.
Dit is een zaak voor Artitec.
Mocht dit eventueel verder uitgewerkt worden, zal dat vast op de site van Artitec komen.
Het bestuur en bestuursleden van Benelux Spoor zullen in ieder geval niet deelnemen aan de besproken voorstellen.
Hoe goed bedoeld ook.
«
Laatst bewerkt op: 23 February 2011, 20:46:42 door Bestuur Stichting BeneluxSpoor.net
»
Gelogd
Print
Pagina's:
1
2
3
4
5
6
7
Vorige
-
1
...
5
6
[
7
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Algemeen
|
Ditjes en datjes
|
Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model