Nu alle Engelse modelspoorders lekker in de zon fietsen, zwemmen of op een terras zitten te pimpelen en/of te barbecuen, wordt er vast weinig aan British Railways gedacht laat staan geknutseld.Maar vanmiddag bracht de post zomaar een aardig knutselpakketje langs:(klik)Het bouwpakket van een Robinson LNER L1 lok met resin loco body van Dean Sidings. Er hoort een Hornby Jinty chassis onder, maar ik ga er zelf een maken van messing met Alan Gibson wielen en een High Level overbrenging.De bedoeling is dat het ongeveer deze lok wordt:(foto: LNER Encyclopedia)Ik had de kit vorig jaar november in Warley al besteld, maar hij was nooit aangekomen. Mr. Slater is een echte ouderwetse hobbyist die niet aan email of een website doet en dus zo goed als onbereikbaar is. Laatst in Londen heb ik hem gesproken en vertelde hij mij dat hij hem verstuurd had en dat er per jaar zo'n 13 kits in de post verloren gaan. Het zou best kunnen in deze tijden, maar hij is nu fijn binnen met een net briefje erbij met instructies en een met apologies voor de late aankomst.Volgend jaar komt hij aan de beurt.Leen.
Ik was van plan om verder aan de rails en wissels voor mijn baan "Old Blighton" te gaan werken, want die liggen nog steeds niet op hun plek.