Waarom aan de zuidkant als er ook plekken zijn waar de zon nog van de noordkant tegen de trein aan schijnt (zoals tussen Baarn en Amersfoort)?
Waarom aan de zuidkant als er ook plekken zijn waar de zon nog van de noordkant tegen de trein aan schijnt (zoals tussen Baarn en Amersfoort)? Ken uw topgrafie.En waarom een geel vestje dragen? Je gaat toch niet in het spoor lopen? Gewoon vanaf de openbare weg fotograferen, is een geel vest nergens voor nodig. En een geel vest dragen geeft je al helemaal niet het recht om in het spoor te lopen of je binnen het profiel te begeven als je er niets te zoeken hebt. En nu svp niet een hele discussie hierover, want dit lijkt me wel duidelijk.
En waar is deze Deense MZ (als ik het goed zie) gefotografeerd?
Ik heb de afgelopen week twee keer een 1200 in ACTS kleuren gezien tussen Amsterdam Muiderpoort en CS, beide keren trok hij personenrijtuigen, leken me rangeerwerkzaamheden. Ik ben geen spotter dus vraag me niet wat voor rijtuigen (ze waren rood), of wat het nummer van de loc was Dat laatste had ik toch niet kunnen zien in de gauwigheid. Ik woon bij het spoor in de buurt en zag hem toevallig langskomen. Blijft een gaaf ding!