Vervolgens kwam op de flyover op de A4 net na de A10 een groen witte br189 (als ik me niet vergis) met een ns highspeed span er achter dat is volgens mij al appart.Maar wat helemaal appart was (naar mijn idee) was dat de eerste wagon die achter de br189 hing een stuurstand was.Weet iemand het verhaal daarachter want dat lijkt me niet standaart.
En aan onderstellen ook al geen tekort daar in haarlem...http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&ll=52.381854,4.653107&spn=0.002403,0.008191&t=h&z=18
ik heb er geen foto van kunnen nemen maar ik zag vanmorgen bij utrecht een 2200 rijden rijden die nog in dienst of is dit van het spoorwegmuseumnummer ook niet kunnen zien grtjs erik
De oude ICR Bs'en kunnen niet gebruikt worden in combinatie met een TRAXX, dus worden ze als rijtuig ingezet.
Ok dat is duidelijk maar waarom dan de stuurstand direct achter de loc hangen? Het ziet er zo onnatuurlijk uit...
Omdat wanneer ze de andere kant op rijden, de lok aan de andere kant hangt en in het midden nogal onpraktisch is.
als ze hem in het midden hangen kan je er niet doorheenlopen