Dat is niet hoe hij zichzelf noemt, dat is de "status" die je krijgt op basis van het aantal bijdragen. Heeft niks te maken met jezelf op een voetstuk hijsen....
Ik moet nog een account hebben op H0 Modelspoor Forum...Niet verder gekomen dan de status "kruier"
Ik heb me tot nu toe prima vermaakt met dit draadje, maar publiekelijk natrappen van mensen die zich niet kunnen verdedigen klinkt niet heel sportief vind ik. Ik heb geen flauw idee wat er gebeurd is in het verleden, maar het voelt gewoon voor mij niet goed. Het zegt ook iets over de mensen die het doen vind ik. Dat is jammer, want er zitten modelbouwers tussen die ik in die hoedanigheid juist enorm waardeer.
Het is moeilijk om bescheiden te blijven,Wanneer je zo goed bent als ik!!!!!Vrij vertaald uit een country and western song, door een zanger die zich zelf op de hak neemt.
De genoemde personen hebben de sfeer hier destijds goed verziekt.... en zij verdienen daar zeker geen lof voor, integendeel. Het voelt zeker niet als natrappen, het is iets dat gewoon gebeurd is en door henzelf veroorzaakt. Helaas Facts of life.
Nou wordt ik nieuwsgierig, is daar een draadje van?
...Dit oude verhaal steekt eens in de zoveel jaar de kop op en valt meestal snel weer weg naar de diepten van dit forum. Laat het daar ook maar lekker blijven...