Dit is gewoon nog een originele van Elo Trains: let maar op de handrails naast de deur en de treden onder de deur.
Ook dit jaar weer de nodige loks en één wagonnetje door de handen laten gaan.
Ben gisteren geweest, er stonden een aantal leuke banen tussen.Hasselt was voor mij toch wel de mooiste, niet alleen qua detail, maar ook het tijdperk wat mij het meeste aanspreekt.Indrukwekkend hoe mooi dat daar alles rijd, ook qua rollend materieel alles voorbeeldgetrouw. Dan de baan van MEV friedrich list. Ook deze was 1 van de betere banen.Ook de BLS baan was mooi om te zien.Als laatste wil ik nog even de modelbaan van MSKK eruit nemen, niks bijzonders qua landschap maar wel mooi afgewerkt. En alles TP5-6.Geen station, gewoon een paradebaan van ongeveer 10 meter lang naar belgisch voorbeeld en heel veel mooi belgisch materieel dat ook realistisch was verouderd.oa een Ambrogio KLV met 15 wagens en reeks 13 ervoor, hier heb ik een dik half uur staan kijken en mij verbaasd hoeveel verschillende treinen voorbij kwamen.Er waren nog een paar banen tussen die ook goed waren.Maar op sommige banen gebeurde gewoon te weinig, als er maar 1 keer om de paar minuten een trein beweegt haken mensen al snel af en lopen naar de volgende.Al met al heb ik mij weer vermaakt, gelukkig was er weer eens beurs en misschien net op tijd met de stijgende besmettingscijfers en de persconferentie dinsdag.Aan de organisatie Wat mij wel opviel was de hoeveelheid "rommel" dat word aangeboden op de modelspoormarkt tegen prijzen waarvan ik denk dat ze wel wat lager konden. (niet bij de grotere winkels trouwens)zo ben ik setjes van 5 gebruikte fleischmann flexrails 6106 tegengekomen voor 75 euro.En oud märklin spul voor prijzen die alleen märklin fans zullen geven denk ik.Op naar volgend jaar.groeten, wesley
Was dat die stand met 2 jongens en een hoopje oude rommel op de grond en allemaal Exact-Train posters aan de muur?Ik kon daar geen model van Exact-Train vinden.
Hier een foto van het ene einde van het 'Blije Baantje'. Het draaien ging me te snel voor een fotoreportage, als je goed kijkt zie je wel de ruimte tussen draaischijf en vaste baan.
Okee, omdat het blijkbaar zo hoort zal ik nog ff zeuren over de prijs van de broodjes, maar ik had nou eenmaal geen zin om thuis een sandwich te smeren en er mee rond te lopen