Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Duits transport, waar in NL? door Sicco Dierdorp
Vandaag om 07:35:25
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door puntenglijder
Vandaag om 07:17:40
VAM containerwagens spoor-0 door Frits C
Vandaag om 07:13:40
De bouw van mijn modelbaan in Thailand door Thai-Bundesbahn
Vandaag om 03:27:05
Bouw NTM Stationsgebouw Lemmer door DJV
Vandaag om 01:29:54
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor door DJV
Vandaag om 01:25:17
Korneschans. Een fictief Duits Nederlands grensstation. door DJV
Vandaag om 01:22:37
Rondom Charlois door ArjanB
Vandaag om 00:32:52
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost. door FritsT
25 October 2025, 23:31:58
W.V. Kalender 2026 door Wim Vink
25 October 2025, 23:19:18
Sluitseinlamp DB, kan iemand werking uitleggen? door Nijboer
25 October 2025, 23:14:28
Raadplaatje door eemstede
25 October 2025, 23:04:07
mDDM, waarom 3 draaistellen? door Klaas Zondervan
25 October 2025, 22:47:44
De Projecten van RetroJack door Wim Vink
25 October 2025, 22:32:48
Big Scale Trains - NS SLT in H0 door Sebastiaan Pot -- Big Scale Trains
25 October 2025, 21:57:25
Bahnstrecke 5867 door einte
25 October 2025, 21:28:31
Mijn eerste baan, Hexental in ho. 380x 120cm door Ronald69
25 October 2025, 20:51:02
Camp 3 door Lucien
25 October 2025, 20:35:09
Spoor 1 pendelbaan, maar dan rond (1:32) door rbroerse
25 October 2025, 20:33:37
Modules van Kees Gorter (vervolg) door ca.gorter
25 October 2025, 20:25:50
Cranicher Altbahn door Arjen52
25 October 2025, 20:24:26
Am Ende der Strecke, modulebaan op 1 M2 door basjuh1981
25 October 2025, 20:00:37
Ermehuizen, dienstregelingsjaar 1973/1974 door Huup
25 October 2025, 19:51:02
De Passage, een minimalistisch tentoonstellingsbaantje (H0) door Klaas Zondervan
25 October 2025, 19:46:28
ACME 2024 met NS ICNG! door Teoalessandro
25 October 2025, 19:15:01
BrauWelt, fantasiebaan in H0 door Overet
25 October 2025, 19:12:55
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Syb030
25 October 2025, 19:00:28
TurnControl: aansluiting verwijderen door Eenerspoor
25 October 2025, 18:29:58
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen. door Hans Reints
25 October 2025, 18:28:00
Märklin 2025 door borotof
25 October 2025, 17:19:47
  

Auteur Topic: A.P. Moller-Maersk (Maersk) heeft een overeenkomst bereikt met BGRf,  (gelezen 767 keer)

Hans Reints

  • हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
  • Offline Offline
  • Berichten: 12517
    • sleutelspoor




A.P. Moller-Maersk (Maersk) heeft een overeenkomst bereikt met BGRf, een van de grootste spoorvrachtbedrijven in het Verenigd Koninkrijk, om zeven dagen per week een spoordienst van Felixstowe naar Newell &Wright in Tinsley te exploiteren.
"Net als elke andere grote containergateway ter wereld staat Felixstowe onder druk door de verschillende verstoringen die de toeleveringsketen beïnvloeden, zoals brexit, COVID-19 en de recente scheepsblokkade in het Suezkanaal.
Door deze overeenkomst te ondertekenen, kunnen we betrouwbaardere en flexibelere end-to-end diensten aanbieden aan zowel lokale als wereldwijde importeurs en exporteurs", legt Jeremy Haycock, Managing Director voor Verenigd Koninkrijk & Ierland bij Maersk, uit.
De haven van Felixstowe is de grootste en drukste containerhaven van Groot-Brittannië en een van de grootste van Europa. Ongeveer 50% van het verkeer tussen Felixstowe en het noorden van Engeland rijdt per spoor.
"Het uitbreiden van onze spoorvoetafdruk vanuit Felixstowe is voor ons de sleutel om de flexibiliteit van de toeleveringsketen voor onze klanten te vergroten in de huidige uitdagende tijden en hen te helpen hun individuele specifieke logistieke behoeften aan te pakken naarmate de bedrijfssituatie en pandemie zich blijven ontwikkelen. We willen helpen om capaciteit en betrouwbaarheid naar deze kritieke supply chain-link te brengen", voegt Jeremy Haycock toe. Deze nieuwe dienst zal nieuwe eco-fret wagons van het Duitse bedrijf VTG Aktiengesellschaft bevatten, state-of-art containers die het aantal containers van 20 en 40 voet maximaliseren die in een trein kunnen worden vervoerd, waardoor klanten een covriendelijker alternatief bieden voor traditionele wagons. "Ik ben blij dat we dit contract met Maersk hebben afgesproken. We zijn een groeiende organisatie, altijd op zoek naar de volgende kans en de samenwerking met Maersk was een absolute no-brainer. We hopen dat dit het begin is van een geweldige relatie", zegt John Smith, Managing Director bij GB Railfreight.
Maersk loopt voorop in het ontwikkelen van innovatieve supply chain-oplossingen, waarbij zijn wereldwijde netwerk, zijn intermodale aanbod en diepgaande expertise worden gecombineerd met baanbrekende digitale innovaties om onze klanten in staat te stellen voorop te blijven lopen.
Over A.P. Moller - Maersk
A.P. Moller - Maersk is een geïntegreerd containerlogistiekbedrijf dat werkt aan het verbinden en vereenvoudigen van de toeleveringsketens van zijn klanten. Als wereldleider in verzenddiensten is het bedrijf actief in 130 landen en heeft het ongeveer 80.000 mensen in dienst.

Bron: Portnews UK

Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.