Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost. door Edwin2121992
Vandaag om 01:16:19
Eén leuke of mooie trein/spoor foto van je vakantie. door prutser
Vandaag om 01:00:09
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten door Ferdinand Bogman
27 August 2025, 23:39:58
Twentse Modelspoorweg Club (TMC): Digitale besturing door Duikeend
27 August 2025, 23:36:29
Catalogus nummers diverse wagons (Trix, Lilliput en Fleischmann) door hervé
27 August 2025, 23:11:59
Fleischmann 4902 K set met KPEV 7316 door maartenvdb
27 August 2025, 23:01:02
Roco ns 309 ac>dc door hmmglaser
27 August 2025, 22:41:43
Opstelbaan door HenkN
27 August 2025, 22:20:34
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's door GerardvV
27 August 2025, 22:04:43
Dönsdorfer Bauberichte door Reinout van Rees
27 August 2025, 22:01:19
24e smalspoormodelbouwdagen 30 en 31 augustus 2025 bij Stoomtrein Katwijk Leiden door Reinout van Rees
27 August 2025, 21:55:42
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Vroeger
27 August 2025, 21:44:37
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven. door Vroeger
27 August 2025, 21:40:16
Ronald doet de Fork Challenge! door Frank 123
27 August 2025, 21:12:33
Microstepper motoren voor armseinpalen door bask185
27 August 2025, 21:07:31
DCC-decoder geïntegreerd in sein(voet) door AP3737
27 August 2025, 21:05:46
Veevervoer ss/ ns door prutser
27 August 2025, 20:56:01
Trix DXI van DC naar AC door puntenglijder
27 August 2025, 20:49:05
Database software door AlbertG
27 August 2025, 20:28:57
Mijn eerste baan, Hexental in ho. 380x 120cm door Paulus1201
27 August 2025, 20:27:58
De Passage, een minimalistisch tentoonstellingsbaantje (H0) door Klaas Zondervan
27 August 2025, 19:45:37
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
27 August 2025, 19:30:23
Witmoosdorf door Bert55
27 August 2025, 19:29:10
Rheinburg, TP V/VI door Joz
27 August 2025, 18:06:05
Kato K10816 (class 66) drijfstangen vervangen door Wesley J
27 August 2025, 17:32:39
BMB-Module: “Corfe Castle Station” door Hans van de Burgt
27 August 2025, 16:37:18
Waar plaats ik de seinen op mijn modelbaan? (duitsland, tp. 3) door Falkenberg
27 August 2025, 15:53:26
De bouw van “Bahnstrecke Lahr” door Peter.v.L
27 August 2025, 15:50:39
De bouw van mijn modelbaan in Thailand door Wim Vink
27 August 2025, 15:48:30
Tips voor een natuurgetrouwe modelbaan door Jeronimos
27 August 2025, 15:29:09
  

Auteur Topic: A.P. Moller-Maersk (Maersk) heeft een overeenkomst bereikt met BGRf,  (gelezen 751 keer)

Hans Reints

  • हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
  • Offline Offline
  • Berichten: 12474
    • sleutelspoor




A.P. Moller-Maersk (Maersk) heeft een overeenkomst bereikt met BGRf, een van de grootste spoorvrachtbedrijven in het Verenigd Koninkrijk, om zeven dagen per week een spoordienst van Felixstowe naar Newell &Wright in Tinsley te exploiteren.
"Net als elke andere grote containergateway ter wereld staat Felixstowe onder druk door de verschillende verstoringen die de toeleveringsketen beïnvloeden, zoals brexit, COVID-19 en de recente scheepsblokkade in het Suezkanaal.
Door deze overeenkomst te ondertekenen, kunnen we betrouwbaardere en flexibelere end-to-end diensten aanbieden aan zowel lokale als wereldwijde importeurs en exporteurs", legt Jeremy Haycock, Managing Director voor Verenigd Koninkrijk & Ierland bij Maersk, uit.
De haven van Felixstowe is de grootste en drukste containerhaven van Groot-Brittannië en een van de grootste van Europa. Ongeveer 50% van het verkeer tussen Felixstowe en het noorden van Engeland rijdt per spoor.
"Het uitbreiden van onze spoorvoetafdruk vanuit Felixstowe is voor ons de sleutel om de flexibiliteit van de toeleveringsketen voor onze klanten te vergroten in de huidige uitdagende tijden en hen te helpen hun individuele specifieke logistieke behoeften aan te pakken naarmate de bedrijfssituatie en pandemie zich blijven ontwikkelen. We willen helpen om capaciteit en betrouwbaarheid naar deze kritieke supply chain-link te brengen", voegt Jeremy Haycock toe. Deze nieuwe dienst zal nieuwe eco-fret wagons van het Duitse bedrijf VTG Aktiengesellschaft bevatten, state-of-art containers die het aantal containers van 20 en 40 voet maximaliseren die in een trein kunnen worden vervoerd, waardoor klanten een covriendelijker alternatief bieden voor traditionele wagons. "Ik ben blij dat we dit contract met Maersk hebben afgesproken. We zijn een groeiende organisatie, altijd op zoek naar de volgende kans en de samenwerking met Maersk was een absolute no-brainer. We hopen dat dit het begin is van een geweldige relatie", zegt John Smith, Managing Director bij GB Railfreight.
Maersk loopt voorop in het ontwikkelen van innovatieve supply chain-oplossingen, waarbij zijn wereldwijde netwerk, zijn intermodale aanbod en diepgaande expertise worden gecombineerd met baanbrekende digitale innovaties om onze klanten in staat te stellen voorop te blijven lopen.
Over A.P. Moller - Maersk
A.P. Moller - Maersk is een geïntegreerd containerlogistiekbedrijf dat werkt aan het verbinden en vereenvoudigen van de toeleveringsketens van zijn klanten. Als wereldleider in verzenddiensten is het bedrijf actief in 130 landen en heeft het ongeveer 80.000 mensen in dienst.

Bron: Portnews UK

Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.